ارائه طرح‌های مؤسسات قرآنی اصفهان برای ساخت برنامه در صدا و سیما
کد خبر: 4102686
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

ارائه طرح‌های مؤسسات قرآنی اصفهان برای ساخت برنامه در صدا و سیما

مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان از جمع‌آوری برنامه‌ها و طرح‌های مؤسسات قرآنی این استان به منظور ساخت برنامه در صدا و سیما خبر داد.

حسینعلی جان‌نثاریحسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری نشست چند نفر از مدیران مؤسسات قرآنی و نماینده مرکز صدا و سیمای این استان خبر داد و گفت: تاکنون چندین جلسه برگزار شده و در نهایت با صدا و سیما توافق شد تا برنامه‌ها و طرح‌های مؤسسات جمع‌آوری شوند و سپس در کمیته‌ای متشکل از نماینده صدا و سیما، نماینده و مدیر عامل اتحادیه و چند نفر از مسئولان مؤسسات قرآنی که در زمینه تولیدات سایبری و فرهنگی سابقه داشته‌اند بررسی و تأیید شوند.

وی ادامه داد: پس از تأیید، طرح‌ها به بخش فنی صدا و سیما می‌روند و بعد از دریافت نظر آن‌ها، به مؤسسه عودت داده می‌شوند تا نسبت به تهیه آن برنامه اقدام شود.

جان‌نثاری اظهار کرد: بنا شد در زمینه تولید برنامه‌های قرآنی همکاری مستمری با صدا و سیما داشته باشیم و همین طور پوشش دادن خبرها و مراسمی که مؤسسات دارند یا زیرنویس شدن برنامه‌های مؤسسات در صدا و سیما انجام شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ قرآنی اصفهان گفت: بنا شد در این زمینه‌ها تبادل نظر داشته باشیم و به‌صورت مستمر در خدمت مؤسسات باشیم تا بتوانیم از محتواهای تولید شده توسط مؤسسات به صورت بهینه در صدا و سیما استفاده کنیم. همه مؤسسات استان شامل حال این برنامه می‌شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha