تبیین کارنامه درخشان نظام برای نسل جدید ضروری است
کد خبر: 4102165
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

تبیین کارنامه درخشان نظام برای نسل جدید ضروری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها کارنامه درخشانی دارد، که باید همه دستاوردها برای نسل جدید تبیین شود.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ روز گذشته، سوم آذرماه در مراسم «یادواره شهدای آبروی محله» که به همت حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) در مسجد جامع شهر محمودآباد برگزار شد، ضمن سخنانی با تبریک هفته بسیج، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین‌طور بسیج کارنامه بسیار درخشان و موفقی دارد، که باید همه دستاوردها برای نسل جدید کشورمان تبیین شود.

وی ضمن اشاره به تحمیل جنگ ۸ ساله، تحریم اقتصادی، شبیخون فرهنگی و ... توسط دشمنان نظام اسلامی، ادامه داد: دشمن بی‌امان در حال هجمه وارد کردن است، به‌طوری‌که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود جنگ ترکیبی علیه کشور ما راه‌اندازی کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه با عنایت به بصیرت ملت و رهنمودهای رهبری هوشیارانه از این برهه حساس عبور خواهیم کرد، ادامه داد: براندازی نظام و ضربه زدن به اسلام از اهداف مهم دشمن به‌ویژه آمریکای جنایتکار به شمار می‌رود.

یوسفی با بیان اینکه امروز دشمن نقاب از چهره خود برداشته و ماهیت واقعی خود را نشان داده است، افزود: تنها هدف استکبار جهانی براندازی نظام جمهوری اسلامی است، که باید در این برهه حساس با تقویت بصیرت، ولایت مداری و حرکت در خط شهدا، دشمن را ناکام کنیم.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در برهه‌های حساس و مختلف نشان داده‌اند که همچون سدی محکم مقابل دشمن ایستاده‌اند و آنها را از رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذارند، گفت: ملت ایران با همان روحیه انقلابی نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی مقابل دشمنان خود به صورت یکپارچه ایستاده‌اند.

یوسفی بر لزوم انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: امروز همه باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به سهم خود تلاش کنیم و با بیداری و بصیرت راه نفوذ منفعت‌طلبان و فتنه‌انگیزان را ببندیم.

انتهای پیام
captcha