راستگویی و صداقت از زیورهای شخصیتی شهداست
کد خبر: 4102078
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

راستگویی و صداقت از زیورهای شخصیتی شهداست

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه راستگویی و صداقت از زیورهای شخصیتی شهدا بوده است، گفت: اقامه نماز، پایبندی به جهاد، ادای خمس و زکات و وفاداری به عهد و پیمان الهی از دیگر شاخصه‌های بارز شهدا است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، دوم آبان‌ماه در محفل معنوی شهدای شهر دلبران به نورانیت و تقدس مجالس و محافل بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، چراغ مسیر درست زندگی است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی، مملکت امام زمان (عج) است، افزود: بالاترین پرچم در این کشور، علم سرخ حسینی است که تا ابد سرفراز و برافراشته می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهدا انسان‌های گرانقدر و بلند مرتبه‌ای بودند که رنگ عوض نکرده و با خلوص نیت به عهد خود وفادار ماندند و ما نیز باید آنان را الگوی خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به شاخص‌های شخصیتی شهیدان اشاره کرد و گفت: هر مؤمنی شرایط حضور در عرصه جهاد را ندارد و شهدا برگزیدگان الهی در راه جهاد و شهادت هستند.

وی با اشاره به اینکه راستگویی و صداقت از زیورهای شخصیتی شهدا بوده است، یادآور شد: اقامه نماز، پایبندی به جهاد، ادای خمس و زکات و وفاداری به عهد و پیمان الهی از دیگر شاخصه‌های بارز شهدا است.

انتهای پیام
captcha