ساماندهی 30 هزار جهادگر در استان مرکزی
کد خبر: 4101365
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

ساماندهی 30 هزار جهادگر در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به برگزاری زمایش «فاطمی 2» در استان مرکزی از سازماندهی ۳۰ هزار جهادگر در قالب هزار و ۳۰۰ گروه جهادی با تعریف فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی خبر داد.

سرهنگ سعید فرامرزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، یک‌شنبه، 29 آبان، در مراسم افتتاحیه رزمایش «فاطمی 2» در اراک گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی ۳۰ هزار جهادگر در قالب هزار و ۳۰۰ گروه جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم و روستاها هستند.

وی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با بهره‌گیری از ظرفیت ۷۵۰ گروه جهادی و ۴ هزار جهادگر به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان در ۶۵۰ عرصه عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، آموزشی، جهاد تبیین فعالیت خود را آغاز کردند و در سطح استان خدمت‌رسانی می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ ادامه داد: بسیج کردن آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت‌خواهی از جمله اهداف این رزمایش است که در راستای حضور کارآمد متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت‌رسانی به محرومان بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: افتتاح ۱۰۵ پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه، توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه آب شرب روستایی در ۲۲ روستا به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح ۱۴ جاده روستایی با تحویل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

انتهای پیام
captcha