حجاب؛ کلیدواژه‌ پرداختن به مسائل قومیتی
کد خبر: 4100851
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

حجاب؛ کلیدواژه‌ پرداختن به مسائل قومیتی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: الان مشخص شده که حجاب بهانه‌ای بیش نیست در واقع حجاب، کلیدواژه‌ای برای پرداختن به مسائل قومیتی از سوی دشمن بود.

سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر، 28 آبان‌ماه، در نشست خبری خود با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در محل این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج هرچه باشکوه‌تر و با قدرت‌تر در سطح شهرستان، استان و کشور برگزار شود، موجب حفظ انسجام و ارتقاء امنیت می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور 270 نفر از بسیجیان عرصه بسیج سازندگی، یادبود شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، یادواره شهدا، مسابقه کتاب‌خوانی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اختتامیه استانی شعر دفاع مقدس و... برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با انتقاد از اینکه نتوانسته‌ایم به نسل جدید و جوان پیشرفت‌ها و دستاوردها نظام و انقلاب را نشان نداده‌ایم، ابراز کرد: در همین رابطه دانش‌آموزان مدارس در قالب اردوی تحول و پیشرفت از دستاوردهای مراکز شتاب‌دهنده و طرح‌های مختلف بازدید خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور تصریح کرد: هر چند دشمنان با تمام توان و ابزار داخلی و خارجی خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند، اما با هوشیاری نیروهای امنیتی، سپاه، بسیج، انتظامی و حضور به موقع مردم در میادین توطئه‌های آنها خنثی شد.

یعقوبیان با بیان اینکه در حال حاضر ابزار دشمن فضای مجازی است، بیان کرد: می‌طلبد در این خصوص نگاهی به گذشته و سخنان رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف به خصوص در موضوع حکمرانی در فضای مجازی و اشاره ایشان به این موضوع که کسی پیروز میدان خواهد بود که حکمرانی داشته باشد بکنیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه بنا به دلایلی از جمله مسائل سیاسی طی سال‌های گذشته به فضای مجازی کم توجهی شد، از سویی کرونا و دسترسی راحت و آزادانه جوانان و نوجوانانی که آموزش ندیده بودند، مزید بر این علت شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: باید قبول کرد که ابزار حاکمیت دشمن، صحنه‌گردان و لیدر اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر فضای مجازی است، فتنه اخیر پیچیدگی و تاکتیک خاص خود را داشته و نسبت به اغتشاشات گذشته متفاوت است.

وی بیان کرد: دشمن در صحنه بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی تمام ابزارها را جمع‌آوری نموده و به نوعی در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال آشوب و اغتشاش برای ضربه زدن است.

یعقوبیان افزود: دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ملت آغاز نموده و فضای مجازی را به عنوان ابزاری قرار داده و اخبار را وارونه جلوه می‌دهند، به‌طوری که اخبار دروغ جای خود را به واقعیت‌ها داده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: می‌طلبد اصحاب رسانه واقعیت‌ها را به طور صحیح به اطلاع مردم برسانند، خبرنگاران نقش به‌سزایی در ایجاد امنیت دارند.

وی با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی به موقع کوتاهی شده است، اظهار کرد: الان مشخص شده که حجاب بهانه‌ای بیش نیست در واقع حجاب، کلیدواژه‌ای برای پرداختن به مسائل قومیتی از سوی بود.

یعقوبیان گفت: دشمنان همانند اوایل انقلاب به دنبال تجزیه ایران هستند، شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط انگلیس، عربستان و امریکا تأمین می‌شوند به طور آشکار می‌گویند که هدف اصلی‌شان تجزیه ایران است.

انتهای پیام
captcha