افتتاح ۶۸ پروژه جهادی در هفته بسیج در همدان
کد خبر: 4100821
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

افتتاح ۶۸ پروژه جهادی در هفته بسیج در همدان

استاندار همدان از افتتاح ۶۸ پروژه جهادی ومحرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان همزمان با هفته بسیج در همدان خبر داد.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، امروز ۲۸ آبان‌ماه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان همدان اظهار کرد: در دفاع مقدس که صدام ۸ سال تلاش کرد حرف خود را به کرسی بنشاند و موفق نشد حاصل حضور بسیجیان در صحنه نبرد بود.

وی گفت: بسیج در هر صحنه که حضور یافته معجزه آفریده است ضمن اینکه نقش نیروهای ارتش و سپاه نیز در رشد کشور بر کسی پوشیده نیست. اما آنچه که به این هیمنه قدرت بخشید بسیحیان بودند. بسیج در هر جایگاهی که حضور پیدا می‌کند منشا خیر و برکت است.

قاسمی فرزاد افزود: امروز به مدد جهادگران بسیجی ۶۸ پروژه جهادی و محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی اگر امروز کینه خود را نشان می‌دهند و به بسیجیان ما حمله می‌کنند، ادامه داد: این بسیجیان بودند که نظام و انقلاب را تا به امروز حفظ کرده‌اند و خواهند کرد، آنها پای کار هستند دشمن فکر می‌کند با پول و اسلحه می‌تواند انقلاب ما را شکست دهد در حالی که با حضور بسیجیان ما حرکات مذبوحانه آنها مثل گذشته شکست خواهد خورد.

استاندار همدان بیان کرد: از ابتدای انقلاب منافقین با پول حرام مرتجعین و مزدوران منطقه دست به کشتار جوانان ما زدند و امروز نیز اغتشاشگران را حمایت می‌کنند گرچه کاری از پیش نمی‌برند و فقط زحمات ما را زیاد می‌کنند و چهره واقعی آنها برای نسل جوان ما شناخته شد، اما بدانند مردم و بسیجیان که لشکر خدا هستند آنها را شکست خواهند داد.

انتهای پیام
captcha