برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در کردستان
کد خبر: 4100664
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در کردستان

رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی‌فقیه در استان و ۴۰۰ گروه جهادی امروز، 28 آبان‌ در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

رزمایش جهادگران فاطمی 2

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی‌فقیه در استان و ۴۰۰ گروه جهادی امروز، 28 آبان‌ در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: در قالب «رزمایش فاطمی 2»، 400 گروه جهادی به مناطق مختلف کردستان اعزام شدند.

وی به فعالیت این گروه‌های جهادی در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان کردستان خدمات پزشکی، اقتصادی، آموزشی، دامپزشکی، خدماتی و فرهنگی ارائه خواهند داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به خدمات این گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی اشاره و اظهار کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» به مدت یک هفته در سطح استان کردستان اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده بسیج طی یکسال اخیر در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۱۲۴ هزار نفر روز بسیجی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت ارائه دادند.

سردار حسینی با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر گفت: امروز ور درقالب این اغتشاشات همه شیاطین در یک صف علیه نظام صف‌آرایی کرده‌اند و تلاش می‌کنند با حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب به امنیت ملی خدشه وارد کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان با حمایت از اغتشاشگران به دنبال ضربه زدن به بیت‌المال و کسب و کار مردم هستند، یادآور شد: ملت ایران با وحدت و انسجام از استقلال خود دفاع کرده و توطئه‌های آنان را خنثی و می‌کنند.

سرهنگ مرتضی میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این رزمایش اظهار کرد: خداوند متعال مجاهدان را بر دیگر افراد برتری داده است و قطعاً جهاد در راه خدا از والاترین امور است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ جهادی در جامعه یادآور شد: فرهنگ جهادی یک مفهوم کلی است که دین‌مداری از مصادیق حقیقی فرهنگ جهادی بوده است.

انتهای پیام
captcha