کشورهای اسلامی همواره آماج فتنه‌ها هستند
کد خبر: 4100504
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

کشورهای اسلامی همواره آماج فتنه‌ها هستند

امام‌جمعه موقت شهرکرد گفت: امروزه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران که داعیه‌دار ولایت جهانی بوده، بیش از هر قوم و ملتی آماج فتنه‌ها و توطئه‌ها با ابزارهای شیطانی قرار دارد که قصد دارند به اشکال مختلف بی‌بند و باری و آلودگی‌ها را در جامعه ترویج کنند.

سیدابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام‌جمعه موقت شهرکرد امروز، ۲۷ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه پیمودن راه حق هزینه دارد، اظهار کرد: در این سال‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت و ضایعات و صدمات زیادی مشاهده شده اما ملت ایران زیر سایه مقام معظم رهبری مقاومت و استقامت کرده است.

فاطمی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمات مجهولی بوده که بسیاری قدردان آن‌ها نیستند، در حقیقت امنیت به معنای آسایش، پیشرفت و رشد مردم و غیر قابل قیمت‌گذاری است.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان با ایجاد فتنه قصد دارند جامعه را ناامن و هرج و مرج در جامعه ایجاد کنند، امنیت خاطر را از ملت ایران بگیرند و به مردم لطمه وارد کنند که مردم نباید فریب دشمنان را بخورند، زیرا زمانی‌که کشور ناامن شود دشمنان و معاویه‌های زمان دست به کار می‌شوند و اقدام به کشتن مردم می‌کنند که نباید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: افرادی که مسئول امنیت کشور هستند وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و باید در این برهه از زمان زحمات آن‌ها دو برابر شود، البته در استان ما به دلیل مراقبت‌های شدید و بیداری مردم اتفاق ناهنجاری نیفتاد که باید شکرگزار باشیم.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه همواره در تاریخ و در زمان کنونی بازاریان همواره همراه با اسلام، علما و انقلاب بوده و خواهد بود، تصریح کرد: متأسفانه مردم از تهدیدات هراس داشتند، در حالی‌که نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در خیابان‌ها حضور داشتند و اتفاق خاصی نیفتاد، البته در برخی شهرها با آتش زدن مغازه‌ها این تهدیدات علنی شد اما آنچه مهم بوده بیداری، آگاهی و هوشیاری مردم است.

وی در ادامه گفت: امروزه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران که داعیه‌دار ولایت جهانی بوده، بیش از هر قوم و ملتی آماج فتنه‌ها و توطئه‌ها با ابزارهای شیطانی قرار دارد که قصد دارند به اشکال مختلف بی‌بند و باری و آلودگی‌ها را در جامعه ترویج کنند و عوامل شیطانی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری برای آلوده کردن و نابودی کشور انجام داده‌اند.

فاطمی اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در احادیث مختلفی آینده بشریت را پیش‌بینی کرده بودند، ما به راه حقی که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ترسیم کردند افتخار می‌کنیم و امید است برنامه‌ای که پیامبر(ص) به آن اشاره داشته محقق شود و کشتی نجات به سر منزل مقصود خود برسد.

امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: افرادی که در دنیا به دلیل جرأت و جسارت زیاد مسئله آخرت را جدی نپندارند، قطعاً هراسی از آخرت ندارند و هیچ‌گونه عدل و آبرویی را رعایت نمی‌کنند حال آنکه اهمیت دادن به آخرت مسئله حیاتی است، در حقیقت افراد بر اساس حساب و کتاب آخرت اعمال و رفتار دنیوی خود را تنظیم و کنترل می‌کنند.

امام‌جمعه شهرکرد در پایان گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید و امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.

انتهای پیام
captcha