خدمت‌رسانی 14000 جهادگر فاطمی فارس طی هفته بسیج
کد خبر: 4100342
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

خدمت‌رسانی 14000 جهادگر فاطمی فارس طی هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی طی هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: 14 هزار نفر از جهادگران استان طی این هفته در عرصه‌های مختلف به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس امروز، 26 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را یادگار با ارزش امام راحل عنوان کرد و گفت: امروز بسیج به پویایی، بالندگی و قدرت‌آفرینی رسیده است.

وی با یادآوری اینکه بسیج از متن مردم برخاسته است، افزود: راهبرد بسیج همراهی با مردم برای حل مسائل اساسی جامعه است که بدین منظور در عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی است.

قزلسفلی در ادامه سخنان به تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی فارس طی هفته بسیج پرداخت و گفت: دومین رزمایش جهادگران فارس از جمله برنامه‌های شاخص ما طی این هفته است که این رزمایش از 26 آبان آغاز شده و تا 7 آذرماه به مدت 12 روز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش مذکور در 7 عرصه عمرانی، بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و... اجرا خواهد شد، گفت: در این رزمایش 14 هزار نفر جهادگر در قالب یک هزار و 545 گروه جهادی با شعار «خدمت برای مردم» فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس یادآور شد: رزمایش مذکور با حضور قشرهای مختلف اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، پزشکان، اصناف، بازاریان، حقوقدانان، اساتید، فرهنگیان، مهندسان، هنرمندان و ورزشکاران در مناطق محروم و با رویکرد مسئله محوری اجرا خواهد شد.

وی همچنین از اجرای نخستین جشن آب‌رسانی به 100 روستای استان طی هفته بسیج خبر داد و افزود: طرح بسیج آب‌رسانی به 372 روستای استان از اول خرداد امسال آغاز شد و بناست که این طرح طی مدت 3 سال به اتمام برسد و بعد از گذشت 7 ماه، نخستین جشن آب‌رسانی را برگزار می‌کنیم.

قزلسفلی با بیان اینکه همچنین گردهمایی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی طی هفته بسیج در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: برنامه مذکور به منظور نشان دادن عملی باور «ما می‌توانیم» با حضور اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌ها، کارآفرینان و تمامی نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی در تاریخ 10 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، افتتاح 336 پژوه عمرانی محرومیت‌زدایی اعم از ساخت خانه عالم، مسکن محرومان، حسینیه‌ها، مساجد، راه روستایی و غیره، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رونمایی از نشریه منهای نفت، راه‌اندازی صندوق‌های جدید قرض‌الحسنه، نشست شوراهای جهادی با مسئولان و... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha