برگزاری 43 برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در سمنان
کد خبر: 4100321
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

برگزاری 43 برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در سمنان

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج سال جاری ۴۳ ویژه برنامه شاخص در استان برگزار می‌شود، گفت: ۹ هزار و ۴۷۰ فعالیت در قالب این ویژه برنامه‌ها، برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری 43 برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین سپاه استان سمنان، امروز،26 آبان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج استان سمنان گفت: در این هفته ۴۳ ویژه برنامه با تمهید ۹ هزار و ۴۷۰ برنامه در هشت شهرستان استان و با حضور بسیجیان از آحاد مختلف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته بسیج ۲۷۳ برنامه شاخص در هشت شهرستان استان سمنان به همت بسیجیان در نمایندگان سپاه و آحاد مردم برگزار می‌شود که پنج برنامه به عنوان برنامه‌های متمرکز کشوری در هفته بسیج استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه استان سمنان  با تأکید بر اینکه از بیست و پنجم آبان ماه مرحله چهارم رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی استان به صورت کشوری به مدت دو روز از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته است که امروز نیز ادامه خواهد داشت اظهار کرد: دومین برنامه شاخص کشوری در هفته بسیج استان سمنان بیست و هشتم آبان ماه در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است که در قالب ۶۰۰ گروه جهادی و قریب به پنج هزار بسیجی جهادگران در استان برگزار خواهد شد

وی از برگزاری ویژه برنامه شوق دیدار در کشور و طبیعتاً استان سمنان خبر داد و افزود: حضور آحاد دیدار مردم و بسیجیان به صورت سامانه تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که دیدار پنج میلیون نفر در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است تا از گفتمان ولایت بهره‌مند شوند که در استان نیز این برنامه برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به افتتاح مراکز رشد امام محمدباقر (ع) با نگاه به مسائلی که در سطح شهرستان‌ها و استان سمنان، اشاره کرد افزود: این طرح از شبکه نخبگانی و علمی بسیج استفاده می‌کند تا بتوانیم شاهد رفع و حل مسائل استان در بخش‌های مختلف باشیم.

شوقانی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌ها رزمایش اقتدار بسیجیان به صورت متمرکز بسیجی با حضور ۷۰۰ هزار نفر بسیجی سازمان یافته در سراسر کشور است، یادآور شد: ۱۵ هزار نفر بسیجیان استان سمنان در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha