بزرگترین هدف انبیای الهی مبارزه با طاغوت بوده است
کد خبر: 4100207
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

بزرگترین هدف انبیای الهی مبارزه با طاغوت بوده است

امام جمعه ملایر با استناد به آیات قرآن کریم بزرگترین هدف انبیای الهی را مبارزه با طاغوت برشمرد.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر امروز چهارشنبه 25 آبان ماه، در مراسم يادواره ۲۴ شهید روستای قلعه بابا خان ملایر اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و چنین مراسم‌هایی امروز برای ما به منزله این است که راه شهدا را گم نکنیم.

وی بابیان اینکه ما باید یادواره شهدا را علم و راه روشن برای خود قرار دهیم، افزود: امنیت، آسایش و رفاه امروز را در کشور مرهون خون‌های مطهر شهدا هستیم.

امام جمعه ملایر با استناد به آیات قرآن کریم، تصریح کرد: بزرگترین هدف انبیا الهی مبارزه با طاغوت بوده است.

وی با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) در برابر فرعون گفت: دو گروه با دو ویژگی می‌توانند قدر موسی را بدانند کسانی که صبر پیشه کنند و دیگری اینکه شاکر باشند و امروز ما نیز باید قدر این انقلاب را بدانیم و شاکر خدا باشیم.

برقراری با گریزی به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ما را از جبر و ظلم طاغوت فرعونیان نجات داد و ما نباید فراموش کنیم که کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند ما بصیرت و قدرت تشخیص نداشته باشیم، گفت: تا قبل از انقلاب دشمنان ما را حقیر و کوچک می‌شمردند و حتی در دوران پهلوی مستشاران آنها حق توحش از کشور ما می‌گرفتند و امروز انقلاب اسلامی ما با قدرت و صلابت ایستاده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه عافیت طلبی بزرگترین آفت انقلاب‌ها بوده است، گفت: کسانی که در انقلاب اسلامی به دنبال خواسته‌های خود هستند و می‌خواهند از سفره انقلاب به خواسته‌های منفعت طلبانه خود برسند اینها اهل طمع دنیا هستند و فریب خواهد خورد.

وی با بیان اینکه داشتن چنین صفاتی آفت‌های یک انقلاب است، گفت: دشمن می‌خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب بدهد و آمریکا هیچگاه به نفع ملت ایران گام بر نداشته و خدمتی برای ما نداشته است در واقع آنها به جای خدمت دنبال غارت ما بوده‌اند.

امام جمعه ملایر با گریزی دوباره به داستان حضرت موسی در قرآن کریم گفت: بنی اسرائیل قدر پیغمبر خود را ندانستند و ذلیل شدند چراکه دنبال خواسته های خود بودند و خدا نیز حضرت موسی را از آنها گرفت.

وی با بیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود اگر کسی تیر به سمت جمهوری اسلامی ایران پرتاب کند آواره می‌شود، تصريح کرد: این نظام از آن مردم است و دشمن ما را به طمع می‌اندازد و فریب می دهد و باید مراقب توطئه ها و برنامه‌های دشمن باشیم.

وی گفت: دشمن تاب دیدن عزت و قدرت ما را ندارد لذا دست به ایجاد فتنه و آشوب در کشور می‌زند و می‌خواهد بلایی را که سر سوریه و عراق آورده بر سر این کشور بیاورد که کور خوانده است.

برقراری خطاب به فتنه‌گران و حامیان فتنه تصریح کرد: بدانید اگر جمهوری اسلامی نبود داعش اجازه زنده ماندن را نمی‌داد تا چه برسد فتنه را راه بیندازید.

وی اقدامات بی‌شرمانه آشوبگران را در حوادث اخیر کشور نشانه خلق و خوی بی رحمانه آشوبگران برشمرد و ابراز کرد: باید با عزتمندی، قدرت و بصیرت وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم و در کنار این نظام بمانیم، بیان کرد: کسی که دلسوز نظام باشد به سمت نظام سنگ پرتاب نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمن جسورتر شود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این یادواره از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha