برگزاری دومین یادواره شهدای خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر
کد خبر: 4100165
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

برگزاری دومین یادواره شهدای خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: دومین یادواره شهدای خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش شهرستان ملایر همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایرمحمد ابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون مطهر این عزیزان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان یک هزار و صد شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: همچنین وجود دو شهید مدافع حرم و شهید مدافع امنیت شهید علی نظری افتخار بزرگی برای مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان است.

مرادی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان ملایر گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۶۰ یادواره در سطح شهرستان ملایر برگزار شده که تا پایان سال این تعداد به صد یادواره می‌رسد.

مرادی از برگزاری دومین یادواره ۱۱ شهید خلبان شهرستان ملایر و ۲۸۴ شهید ارتش این شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: این یادواره سوم آذرماه در سالن الغدیر با سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نظامی کشور و همراه با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر بیان اینکه اولین یادواره شهدای خلبان و ارتش ملایر در سال ۹۸ در دانشگاه ملایر برگزار شد، گفت: ملایر تنها شهرستانی است که یازده شهید خلبان در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مرادی برگزاری برنامه‌های فرهنگی با همکاری نهادها و ادارات و دستگاه‌های شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دانست و گفت: غبارروبی گلزار شهدا مسابقات ورزشی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های هفته بسیج توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری سایر ادارات و نهادها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha