اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
کد خبر: 4100036
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی و ترویج فرهنگ قرآنی در دانشجویان در حال برگزاری است.

هفته قران و عترت در دانشگاهمحمد احمدی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی و ترویج فرهنگ قرآنی در دانشجویان در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات دولتی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم فعالیت‌های قرآنی را توسعه دهیم، جامعه سالم‌تر و پیشرفته‌تر خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی در دانشگاه، گفت: آشنا کردن فرهنگ دانشگاهیان با قرآن یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در این بخش بهره‌برداری شود.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان به برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تجوید و صحت قرائت، روخوانی و روانخوانی سطح مقدمات، وقف و ابتداء و صوت و لحن در سطح پیشرفته، فضاسازی و تبلیغات محیطی در محیط‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، معرفی، تقدیر و اهداء جوایز برگزیدگان جشنواره‌ قرآن و عترت سال گذشته و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه است.

وی همچنین به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن‌کریم و دعوت از قاریان برجسته بین‌المللی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه با هدف اشاعه و ترویج آموزه‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha