توزیع 1 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان سلماس
کد خبر: 4098582
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

توزیع 1 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان سلماس

فرمانده سپاه سلماس از توزیع 1 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان با همت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: این آیین با هدف حمایت از اقشار بی‌بضاعت جامعه برگزار می‌شود.

توزیع 1 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سید کاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس 19 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران این شهرستان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه سلماس ترتیب یافت، گفت: رزمایش کمک مومنانه با اهدای 1 هزار بسته معیشتی برگزار شد، که ارزش هر کدام از این بسته‌ها 5 میلیون ریال است.

وی ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این اقلام در مناطق محروم تا مناطق مرزی و صعب‌العبور نیز توزیع خواهند شد، که علاوه بر اقلام پروتئینی لوازم کمک‌تحصیلی نیز شامل می‌شود.

فرمانده سپاه سلماس به توزیع هفت سری جهیزیه در قالب رزمایش فوق اشاره کرد و بیان داشت: در راستای کمک به ازدواج جوانان دم‌بخت این جهیزیه‌ها تهیه و توزیع شد، که اقلام اساسی زندگی را دربردارند.

وی ضمن اشاره به اینکه درراستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به برپایی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اقدام می‌شود، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب تلاش برای تحقق عدالت و مساوات همچنین گام برداشتن در مسیر حمایت از مستضعفین است.

میرکاظمی‌زاده از مردم نیکوکار و اصناف خیر برای فعالیت در این سری حرکت‌های خیرخواهانه قدردانی کرد و بیان داشت: خیران مهم‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای هستند، که خوشبختانه به‌واسطه برخورداری از فرهنگ قرآنی و اسلامی به‌وفور از این نعمت الهی برخوردار هستیم.

انتهای پیام
captcha