مشارکت بیش از ۵ هزار اردبیلی در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4098479
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

مشارکت بیش از ۵ هزار اردبیلی در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ۱۸ آبان‌ماه، در جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیرانه و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: بیش از 231 هزار نفر جمعیت تحت پوشش برنامه پیشگیری اجتماعی محور از اعتیاد حضور داشته و از خدمات مراکز مثبت زندگی بهزیستی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در زمینه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال نیز امسال بیش از 66 هزار و 700 کودک در معاینه‌های فنی کارشناسان مراکز بهزیستی حضور یافتند.

رضایی خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه غربالگری نوزادان نیز تاکنون طی سال جاری بیش از 16 هزار و 400 نوزاد معاینه شده اند.

وی اذعان کرد: مرکز تلفنی صدای مشاور نیز 24 ساعته در خدمت عموم مردم است و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره 1480 از خدمات این مرکز استفاده کنند و طی سال جاری تاکنون بیش از 25 هزار و 900 با این مرکز تماس گرفته و از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: البته مشاوره‌های حضوری در مراکز مثبت زندگی فعال بوده و امسال بیش از 36 هزار و 600 نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام
captcha