تلاش دشمنان هدف قرار دادن اعتقادات و فرهنگ ایران است
کد خبر: 4097380
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

تلاش دشمنان هدف قرار دادن اعتقادات و فرهنگ ایران است

فرمانده اسبق سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: تلاش دشمنان مورد هدف قرار دادن اعتقادات و فرهنگ ملت ایران در تهاجمات فرهنگی است که برخی عالمانه و جاهلانه دشمنان را همراهی می‌کردند و در این میان دشمن در این نبرد پیشتاز بود.

غلام عسگر کریمیان فرمانده اسبق سپاه آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان، پیشکسوت دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، ۱۵ آبان‌ماه، در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ در اردبیل اظهار کرد: جنگ ترکیبی به عنوان تعیین کننده سرنوشت جنگ استکبار با ایران اسلامی است که در این زمینه محبت به جوانان به عنوان نقطه آغازین جهاد تبیین است و مهر و محبت جوانان باید در جنگ شناختی نسبت به مسائل و رخدادها روشن‌ و مشخص شود.

وی بیان کرد: تبیین روایت رشادت‌های رزمندگان در عملیات والفجر ۴ علیه ملت شهیدپرور ایران اسلامی اولویت اساسی است که در این زمینه شهدا به عنوان مظهر قدرت انقلاب اسلامی و کشور هستند که به همین منظور باید به تبیین جنگ‌های استکبار جهانی علیه ملت شهیدپرور ایران پرداخته شود.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس ادامه داد: جنگ استکبار جهانی علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده و دشمنان ملت ایران ۵ مرحله جنگ را به مردم تحمیل کرده‌اند و نبرد سرد استکبار با ایران همزمان با آغاز انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی گفت: رژیم آمریکا با علم به این که انقلاب اسلامی منافع استکبار را در خاورمیانه به خطر می‌اندازد به دنبال مانع تحقق انقلاب اسلامی است که در این زمینه اراده‌های پولادین سربازان امام خمینی(ره) با مقاومت جانانه خود انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رساندند.

کریمیان تصریح کرد: آمریکا با راه‌اندازی غائله‌هایی به دنبال تجزیه ایران متحد بود که هوشیاری و بصیرت‌مداری مردم ایران اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل توطئه‌ها را با شکست مواجه کرد و به فرموده امام راحل در هشت سال دفاع مقدس ابهت ابرقدت‌های غرب و شرق در جهان شکسته می‌شود.

وی اظهار کرد: تلاش دشمنان مورد هدف قرار دادن اعتقادات و فرهنگ ملت ایران در تهاجمات فرهنگی است که برخی عالمانه و جاهلانه دشمنان را همراهی می‌کردند و در این میان دشمن در این نبرد پیشتاز بود و عدم درک مسئولین وقت از جنگ دشمنان، کشور را در مرز غافلگیری قرار داد، اما با بصیرت بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران، توطئه دشمنان نیز با شکست مواجهه شد و به سرمنزل مقصود نرسید.

کریمیان ادامه داد: جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران اسلامی سعی بر تاثیرگذاری در هویت جوانان، اعتقادات و باورهای ملت ایران داشتند تا در بلندمدت بتواند با تسخیر اذهان ملت ایران به اهداف خود برسد و تاریخ نشان داده است که در صحنه نبرد نباید خوابید چراکه دشمنان شبانه روز در تلاش برای ضربه زدن به ملت ما هستند.

انتهای پیام
captcha