علم و بصیرت، اسلحه امروز ما در جنگ با دشمن است
کد خبر: 4097287
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان

علم و بصیرت، اسلحه امروز ما در جنگ با دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با گذشته تفاوت پیدا کرده است، گفت: امروز دشمن افکار جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده که اسلحه جنگ با دشمن علم و بصیرت است.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، امروز 14 آبان‌ماه در چهاردهمین یادواره 26 شهید ازناو ملایر و همزمان يادبود شهدای دانش آموز ملایر در مسجد چهارده معصوم این روستا که همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن بزرگ و همیشگی ملت ایران آمریکا و ایادی استکبار است که همواره در طول تاریخ تا به امروز از راه‌های مختلف با ما در حال جنگ بوده است.

وی افزود: جنگ امروز دشمن با گذشته تفاوت پیدا کرده و امروز دشمن افکار جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده؛ اسلحه امروز جنگ با دشمن علم و بصیرت است.

نماينده ولی فقیه و امام جمعه همدان با تاکید به دانش آموزان گفت: آینده ایران اسلامی در دست کودکان و نوجوانان امروز است، باید فرزندانی تربیت شوند تا فردای این کشور به پیشرفت‌های بالاتری دست پیدا کنند.

وی خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست چراکه این ملت پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) و شعارش هیهات من‌الذله است.

شعبانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: هدف دشمن به هم ریختن کشور و احساس نا امنی در بین مردم است. امروز بزرگترین نیاز کشور وحدت بین گروه‌های مختلف مردم است، با وحدت و یکدلی اجازه نخواهیم داد دشمن بین ما اختلاف و تفرقه افکنی ایجاد کند.

امام جمعه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و 26 شهید ازناو ملایر افزود: شهدا بزرگترین سند افتخار این ملت هستند و خانواده شهدا ولی نعمتان این ملت‌اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با برنامه‌ ریزی به جلو آمده و همه سرمایه‌اش را گذاشته تا این کشور را تجزيه کند، تصريح کرد: اختلاف بین شیعه و سنی و آسیب رساندن از اهداف دشمن است، همه ما باید مسیر شهدا را ادامه دهیم و نسل جوان را بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

انتهای پیام
captcha