خنثی‌ ماندن تهاجمات ادراکی و هویتی طاغوت‌های بیگانه در ایران
کد خبر: 4096981
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
آیت‌الله صفایی‌بوشهری مطرح کرد:

خنثی‌ ماندن تهاجمات ادراکی و هویتی طاغوت‌های بیگانه در ایران

امام جمعه بوشهر گفت: اکثر تهاجمات ادراکی و هویتی آمریکا و همدستان مزدورش به شمارش افول این طاغوت‌های بیگانه ختم می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهریبه گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ۱۳ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه توان استکبار جهانی به انجام عملیات‌های تروریستی و کشتار مردم بی‌پناه محدود می‌شود و در مقابل عزم و اراده ملت ایران ناچیز است، گفت: آمریکا و مزدوران او با تهاجم رسانه‌ای می‌خواهند فکر جوان و نوجوان ایرانی را وارونه کنند تا از انقلاب، رهبری، هویت دینی و ملی خود جدا شوند، اما به‌طور یقین این آرزو را به گور خواهند برد. 

امام جمعه بوشهر در ادامه اظهار کرد: ایران مملکت امام حسین(ع) است و اگر رهبر معظم انقلاب فرمان دهد همه در میدان با اتحاد و انسجام حاضر خواهند شد و بزرگ‌ترین ضربه را به پیکره استکبار خواهند زد. 

وی افزود: استکبار جهانی هنوز مردم ایران را نشناخته است، آمریکا بدون شناخت ملت ایران جنگ تحمیلی را راه انداخت و در خیلج فارس ادعای ابرقدرت دریایی داشت، اما دیدید نیرو‌های مسلح ایران در دریا با آن‌ها چه کردند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به تهاجم ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، ادامه داد: استکبار جهانی اندیشه اصحاب جمل، صفین و نهروان را دارد و در تلاش است ملت ایران را مانند مردم کوفه از رهبری جدا کنند، اما این ملت بصیر هیچ‌گاه رهبری خود را تنها نمی‌گذارند. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد: ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب با تمام توان ایستاده و با قدرت تمام در مقام دفع این تهاجمات قرار دارند و پیروز این نبرد نیز ملت ایران خواهند بود. 

وی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، گفت: جهان کنونی آگاه، بصیر و ملت ایران با بصیرت هستند و از وطن خود دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند داعش بر این ملت سیطره پیدا کند. 

خبرنگار سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha