دوره رایگان آموزش «ارکان تربیت دینی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4096541
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

دوره رایگان آموزش «ارکان تربیت دینی» برگزار می‌شود

دوره رایگان آموزش «ارکان تربیت دینی» از سوی مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

دوره رایگان آموزش «ارکان تربیت دینی»به گزارش ایکنا، دوره رایگان آموزش ارکان تربیت دینی از سوی مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

این دوره با تدریس حجت‌الاسلام رضا محمدی، كارشناس اخلاق، تربیت و عقاید به صورت آفلاین در قالب فایل‌های صوتی، ویدئویی و متن به مدت 30 روز آموزشی از نیمه دوم آبان‌ماه(پیش از تمدید زمان ثبت‌نام و طبق اعلام قبلی قرار بود دوره از 9 آبان‌ماه تشکیل شود) برگزار خواهد شد.

متقاضیان برای ثبت‌نام تا 13 آبان‌ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://davatejahani.ir، بخش دوره‌های کسب آرامش مراجعه کنند.

مجمع بین‌المللی دعوت جهانی به قرآن از سوی جمعی از متخصصان و کارشناسان این عرصه در قم فعالیت می‌کند و دوره‌هایی چون آموزش روخوانی و تجوید قرآن، آموزش ترجمه و مفاهم، آموزش نکات تدبری و معارفی قرآن، راه‌های کسب آرامش، تربیت دینی فرزندان، دوره‌هایی با عنوان اسلام در مسیر تاریخ و اقتصاد اسلامی را با محوریت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن کریم در قم، خیابان بسیج، کوچه ۳، پلاک ۳۰ قرار دارد. همچنین کانال این مجمع در پیام‌رسان ایتا به نشانی admin_channels است.

انتهای پیام
captcha