راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند پیام اقتدار ملی را به دنیا مخابره کند
کد خبر: 4096490
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند پیام اقتدار ملی را به دنیا مخابره کند

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی سیزده آبان امسال با توجه به شیطنت‌های اخیر می‌تواند پیام وحدت و اقتدار ملی همه مردم از تمامی اقشار مختلف را به دنیا مخابره و به نمایش بگذارد.

میکائل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقیمیکائیل جمال‌پور، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: حادثه سیزده آبان در باطن خود پیام‌های داخلی و بین‌المللی دارد که می‌توان در پیام داخلی به روحیه تاریخی ملت ایران در استکبارستیزی که همواره یک روحیه فعال است اشاره کرد.

وی ادامه داد: پیام بین‌المللی روز تسخیر لانه جاسوسی که نشان دهنده این است که ملت ایران همواره بر تحقق شعارها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و این موجب ترس استکبار جهانی از این ملت غیور می‌شود.

جمال‌پور تأکید کرد: کشورهای استعمارگر باید از حادثه سیزده آبان که به قول امام خمینی(ره) انقلاب دوم یاد می‌شود، عبرت بگیرند تا با استقلال ملت عظیم ایران بازی و شیطنت نکنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیام راهپیمایی سیزده آبان برای ملت ایران این است که وحدت و انسجام ملی رمز اقتدار و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها است.

وی افزود: بُعد بین‌المللی راهپیمایی سیزده‌آبان این است که همه کشورهای دوست و دشمن به این راهپیمایی چشم دوخته‌اند چراکه دوستان برای قوت قلب‌شان و دشمنان برای ارزیابی اقدامات خود منتظر این عظمت ملت هستند.

جمال‌پور در پایان سخنان خود گفت: راهپیمایی سیزده آبان امسال با توجه به شیطنت‌های اخیر می‌تواند پیام وحدت و اقتدار ملی همه مردم از تمامی اقشار مختلف را به دنیا مخابره و به نمایش بگذارد.

انتهای پیام
captcha