راهپیمایی ۱۳ آبان؛ حضوری برای خاموشی فتنه‌ها
کد خبر: 4096318
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

راهپیمایی ۱۳ آبان؛ حضوری برای خاموشی فتنه‌ها

مسئول موسسه فرهنگی - قرآنی ضحی صاحب‌الزمان اردبیل بیان کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه حضور باشکوه مردم در برابر خاموش شدن فتنه‌های استکبار جهانی است.

راهپیمایی ۱۳ آبانخدیجه قبائی، مسئول موسسه فرهنگی - قرآنی ضحی صاحب‌الزمان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه حضور باشکوه و نمایش وحدت مردم در برابر خاموش شدن فتنه‌های استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: تمام مشكلات استكبار با ملت ايران برای حاكم بودن اسلام و دين در كشور است و مهمترين هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب و ولايت فقيه است.

مسئول موسسه فرهنگی - قرآنی ضحی صاحب‌الزمان اردبیل تاکید کرد: دشمنان نظام هیچ وقت برای ضربه زدن به اسلام از نقشه‌های شوم خود دست بر نمی‌دارند و حوادث اخیر بیانگر این است که هر جا فرصتی برای توطئه‌های خود داشته باشند از هیچ آسیبی دریغ نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری بالای مردم این فتنه‌ها خنثی شده و همه ما موظف هستیم با تدابیر هوشمندانه توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

قبائی گفت: از جمله اهداف شوم دشمن، جدا كردن روحانيت از نظام و فاصله انداختن بين مردم و نظام اسلامی و ايجاد تحريم‌ها است و تمام نقشه‌های بیهوده دشمن برای اين است كه اگر مردم عليه حكومت باشند اين حكومت برجا نخواهد ماند.

مسئول موسسه فرهنگی - قرآنی ضحی صاحب‌الزمان اردبیل خاطرنشان کرد: مردم متدین و ولایتمدار اردبیل بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد و بار دیگر حماسه آفرین خواهند بود.

وی تاکید کرد: ملت حماسه‌آفرین ایران اسلامی بارها با جدا کردن صف خود از آشوبگران نشان دادند که پاسدار خون شهدای گرانقدر اسلام بوده و حاظر به معامله ارزش‌های خود با هیچ چیزی نیستند.

انتهای پیام
captcha