دشمن با اغتشاش نمی‌تواند مردم ایران را از آرمان‌های انقلاب دور کند
کد خبر: 4095986
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

دشمن با اغتشاش نمی‌تواند مردم ایران را از آرمان‌های انقلاب دور کند

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت گفت: در باور مسلمانان و مردم آزاده دنیا، شهادت، مرگ نیست بلکه یک زندگی جاودانه است و دشمن نمی‌تواند با مرگ و اغتشاش مردم ایران را از صحنه خارج کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیتبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت امروز ۹ آبان ماه در مراسم گرامیداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: شهادت افتخاری بزرگ برای مسلمانان است.

وی افزود: امام علی(ع) در طول زندگی پر خیر و برکت خود، اقدامات فراوانی انجام داده و جنگ‌های زیادی شرکت کردند و در همه افتخار آفرینی‌هایی داشتند اما تنها در یک زمان و آن هم در محراب مسجد کوفه و زمانی که فرق سر ایشان به شمشیر شکافته شد، فرمودند:  فزت و رب الکعبه. 

وی بیان کرد: در باور مسلمانان و مردم آزاده دنیا، شهادت، مرگ نیست بلکه یک زندگی جاودانه است؛ ما در این راه از ائمه اطهار و شهدایی مثل سردار سلیمانی الگو می‌گیریم که شهادت را افتخار می‌دانستند. 

مشاور استاندار در امور روحانیت به تشریح اتفاقات اخیر پرداخت و گفت: دشمن با به پا کردن چنین حوادثی، سعی در تضعیف روحیه مردم دارد و می‌خواهد که آنان را بترساند تا عرصه و صحنه را خالی کنند. 

محمدی یادآور شد: دشمن از این موضوع غافل است که در آیات قرآن و روایت‌های معصومین (ع) بهترین نوع مرگ برای ما در شهادت تعریف شده است. 

وی بیان کرد: با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی )، شگرد قدرت‌های بزرگ متجاوز، تشر زدن و ترساندن ملت‌ها بوده و بدترین موقعیت برای یک کشور این است که از اخم و تهدید دشمن بترسد، که اگر این اتفاق بیفتد، ناچار است همه درها را به روی دشمن باز کند. 

محمدی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند ایران در مرحله فروپاشی است، ادامه داد: اگر ملت ما از این تهدیدها می‌ترسیدند، در همان سال ۵۷ نشانی از انقلاب و جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند. 

وی با اشاره به شکست دشمن در این حوادث اخیر، تصریح کرد: دشمن سعی داشت با استفاده از فضای مجازی و سلبریتی‌ها و دروغ پراکنی، شخصیت‌ها را زیر سؤال برده و سپاه و بسیج و نهادهای امنیتی را تخریب کند؛ ملت بصیر و روشن بین ایران با حضور در تشییع جنازه شهدا و راهپیمایی‌های محکومیت اغتشاشات نشان دادند که همیشه همراه نظام بوده و خواهند بود. 

در این مراسم استاد سعید پرویزی؛ قاری بین‌المللی قرآن کریم آیات وحی را تلاوت و مداحان به مرثیه‌سرایی پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha