دشمنان برای انتقام ناکامی‌هایشان در ایران جنگ احزاب راه انداخته‌اند
کد خبر: 4095060
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

دشمنان برای انتقام ناکامی‌هایشان در ایران جنگ احزاب راه انداخته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان برای انتقام از ناکامی‌هایشان در ایران جنگ احزاب به راه انداخته‌اند ولی مردم آبدیده در کوران انقلاب با قوت و عزت و اقتدار کامل این مرحله را رد خواهند کرد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در نماز جمعه پنجم آبان ماه کرج با بیان اینکه امروز دشمنان برای انتقام از ناکامی‌هایشان در ایران جنگ احزاب به راه انداخته‌اند، اعلام کرد: ولی مردم آبدیده در کوران انقلاب با قوت و عزت و اقتدار کامل این مرحله را رد خواهند کرد و با وحدت و یکپارچگی که در آحاد ملت ایران وجود دارد تمام جامعه استکباری عالم منتظر سیلی دیگری از ملت ایران باشند.

حسینی‌همدانی افزود: امروز خواسته مردم صبور و آسیب‌دیده با حمایت از سوی مسئولان این است که صف اعتراض و اغتشاش از هم جدا شده و باید مماشات را کنار بگذارند و همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند مردم نسبت به کسانی که به آن‌ها حمله می‌کنند ید واحده هستند و نسبت به کسانی که جان و نوامیس مردم رحم ندارند انتقام سختی از آن‌ها گرفته خواهد شد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: امروز ایران در اقتدار کامل به‌سر می‌برد و سپاه پاسداران اقتدار خود را در منطقه ارس به نمایش گذاشت و برای پاسخ به هر تجاوز خارجی آمادگی لازم را در خود محقق کرد و رونمایی از پهپاد معراج ۵۲۱ یکی از نقاط قوت این رزمایش در ارس بود.

این مسئول بیان کرد: گروه‌های تجزیه‌طلب که امروز شعارهای قشنگ و باب میل عده‌ای را می‌دهند هم نمی‌توانند زیر یک پرچم جمع شوند و همه عده و عده خود را که جمع کردند دو الی چهار درصد از مجموعه کسانی بودند که در خارج از کشور هستند.

امام جمعه کرج افزود: انقلاب اسلامی چهره تمام این پلیدی‌ها را برملا کرده و دست‌های خون‌آلود استعمار و چهره پلید خاندان پهلوی را آشکار کرده و جریان ضدظلم و استکبار به راه انداخت.

وی در ادامه خطبه‌های امروز به حادثه شیراز اشاره کرد و گفت: حرکت تروریستی و شهادت عده ای از مردم در حرم سوم اهل بیت(ع) در شیراز توسط گروه خون ریز داعش نشان‌دهنده این است که همانطور که گفته بودند از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا به اقتدار و امنیت ایران ضربه بزنند .این جریانات در خیابان های ایران درصدد شدن سوریه‌سازی است که شهادت ۱۵ نفر چهره دشمن را کاملا روشن کرد و کسانی که محرک هستند بدانند که در مقابل ملت قرار گرفته‌اند و هر کلام و اظهارنظر آنها برای ادامه اغتشاشات آب به آسیاب دشمن ریختن است و جاده را برای چه کسانی صاف می‌کنند.

گفتنی است نمازگزاران پس از نماز جمعه، در محکومیت حادثه تروریستی شیراز از مصلی نماز جمعه تا امامزاده حسن راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
captcha