جنایت حرم شاهچراغ بی‌پاسخ نمی‌ماند
کد خبر: 4095045
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

جنایت حرم شاهچراغ بی‌پاسخ نمی‌ماند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جنایت حرم شاهچراغ دل مؤمنان را به درد آورد که بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: هرکسی این ملت رنجیده و آرمان‌های آن را هدف قرار دهد باید دستگاه‌ قضا قاطعانه با آنان برخورد کند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 6آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه رشت که در مصلی امام(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت دانش‌آموز و نوجوان فداکار شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: صهیونیست‌های جنایتکار از شنیدن نام شهید محمدحسین فهمیده این نوجوان شجاع و دلیر وحشت دارند؛ این نوجوان تبدیل به الگو برای بسیاری از جوانان شده به طوریکه بیش از 35 هزار دانش‌آموز برای دفاع از اسلام و حفظ شعائر دینی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا الگوهای ما را از بین ببرد، افزود: جوانی که در جنگ تحمیلی نارنجک به کمر بست تانک را منفجر کرد و به مقام شهادت رسید، این جانفشانی برای استکبار جهانی قابل هضم نیست و اکنون می‌دانند چه قشری را باید مورد هجمه قرار دهند. هرکسی در برابر این‌ ملت و نیروهای مسلح این ملت بایستد بدترین و منفورترین انسان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز مقتدرتر از همه دوران‌ها است، هرکسی این ملت رنجیده و آرمان‌های آن را هدف قرار دهد باید دستگاه‌ قضا قاطعانه با آنان برخورد کند، گفت: رافت اسلامی تا جایی است که حکومت اسلامی مورد هدف قرار نگیرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جنایت حرم شاهچراغ دل مومنان را به درد آورد که بی‌پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: دشمنان این ملت و نظام بدانند جنایتی که در حرم مطهر شاهچراغ شیراز مرتکب شدند بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ قاطعانه‌ای از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گیرند. اغتشاشگران و منافقان داخلی هم بدانند که حامیان آن‌ها چه جنایتکارانی هستند که به چنین جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند لذا فریب‌خوردگان داخلی باید مسیر خود را از آنان جدا کنند.

وی بیان کرد: داعش در سوریه و عراق جنایت‌های بسیاری مرتکب شد و اما مردم سوریه با اقتدار ایستادگی کردند که نشان می‌دهد ملل اسلامی به این پاسخ رسیده‌اند مقاومت پاسخ می‌دهد. اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تنها ترقه‌ بازی بوده که دوره‌ای است و با هوشیاری و بصیرت مردم به‌ پایان‌ می‌رسد.

مردم ولایتمدار گیلان در محکومیت حرکت ددمنشانه و شنیع عوامل استکبار جهانی، داعش خبیث، در تجاوز به حریم اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی(ع) امروز بعد از اقامه نماز جمعه تجمع کردند، این اجتماع در شهر رشت در میدان مصلی انجام شد.

انتهای پیام
captcha