تفرقه‌افکنان نمی‌توانند مانع خروش جریان انقلاب شوند
کد خبر: 4095031
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
امام‌جمعه زابل:

تفرقه‌افکنان نمی‌توانند مانع خروش جریان انقلاب شوند

امام‌جمعه زابل با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در زاهدان، خطاب به تفرقه افکنان، گفت: جریان انقلاب مثل یک رود خروشان است و تا دریای خروشان ظهور، راهی ندارد، بدانید که نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.

حجت‌الاسلام عزیزی امام‌جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، امام‌جمعه زابل  امروز، 6 آبان ماه در نمازجمعه این هفته گفت: براستی باید پرسید که چه انگیزه‌ای باعث شده تا عده‌ای که داعیه ناموس پرستی دارند و به بهانه ناموس به خیابان می‌ریزند، با عده‌ای که برای برهنه کردن ناموس دست به اغتشاش می‌زنند و فریاد بی‌ناموسی سر می‌دهند در یک جبهه قرار بگیرند؟

امام‌جمعه زابل با بیان اینکه این چه انگیزه‌ای است که بی‌ناموس و ناموس پرست را در یک جبهه قرار داده و از آن طرف، کمونیست و تکفیری را در یک جبهه گذاشته، افزود: آن نکته‌ای که همه این جریانات، بدنبالش هستند عنصر با ارزش ولایت فقیه است، اگر عناصر قدرت، اقتدار و عزت در این 43 سال بعد از انقلاب را ببینید، به این نتیجه خواهید رسید که تنها همین عنصر ولایت فقیه بوده که اجازه نداده هیچ یک از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین راه به جایی ببرند و همین امر باعث شده تا همه این جریانات دور یک سفره باهم جمع شوند و کمر بر ضربه زدن به انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ببندند.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان بر این بوده و هست که ولایت فقیه و رهبری را حذف کنند، اما به یاری خدا نتوانستند و در عوض، خدا بر عزت ولی ‌فقیه افزوده است.

خطیب نماز جمعه زابل اضافه کرد: این نظام اسلامی، ایجاد و استمرارش وعده خداست و احدی نمی‌تواند با وعده الهی مقابله کند.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: ما در دوران لشکر کشی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، تمام تبلیغات غرب با هم جمع شد تا در برلین بزرگترین تظاهرات علیه ما اتفاق بیفتد ولی به یاری خداوند با شکست مواجه شدند.

وی با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در زاهدان، خطاب به تفرقه افکنان، گفت: جریان انقلاب مثل یک رود خروشان است و تا دریای خروشان ظهور، راهی ندارد، بدانید که نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.

امام‌جمعه زابل گفت: ما در استانی زندگی می‌کنیم که مثل رنگین کمان است و در آن، شیعه و سنی حقیقتاً جان همدیگر هستند، سنی به شیعه دختر داده و داماد شیعه دارد و شیعه به سنی دختر داده و داماد سنی دارد و دامادها، پدران همسران خود را همچون پدران خود دوست دارند، مردم این استان مردمی هستند که خونشان با هم آمیخته شده است، اما آنهایی که فکر کردند از این آب گل آلود می‌شود ماهی گرفت بدانند، در این آب گل آلود، ماهی نیست و این قبری که برآن گریه می‌کنید مرده ندارد.

انتهای پیام
captcha