ملت ایران بیش از گذشته به انسجام اجتماعی نیاز دارد
کد خبر: 4095017
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

ملت ایران بیش از گذشته به انسجام اجتماعی نیاز دارد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: کشور در شرایط فعلی بیش از گذشته نیاز به اتحاد و انسجام اجتماعی دارد چراکه گذشته ایران بسیار سیاه بود و آینده نیز بدون انقلاب اسلامی که به خواست مردم پیروز شد، سیاه‌تر از گذشته خواهد بود.

الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز ۶ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند با قدردانی از بسیج و نیروی انتظامی و قوه قضائیه، گفت: با وقوع حادثه تروریستی شیراز باید با قدرت و صلابت و با حمایت مردم به صحنه آمده و ریشه فتنه را قطع کنند و اجازه ندهند مادران عزادار فرزندانشان شوند.

وی با بیان اینکه امروز حجت بر همگان تمام شد و باید بر فتنه‌گران و سردمداران آنان بتازند ما از نیروهای نظامی و انتظامی می‌خواهیم اجازه فتنه و هتک حرمت به مقدسات را ندهند، افزود: ما از شهادت نمی‌هراسیم و از طرفی از مزدوران آمریکا و اسرائیل و فرهنگ مادی آنان انتظاری جز جنایت، مظلوم کشی و قتل و غارت مردم انتظاری نداریم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: با یاری مردم انقلابی ایران اسلامی این فتنه را به کابوسی برای دشمنان تبدیل خواهیم کرد و انتقام شهدای حرم احمد بن موسی(ع) را خواهیم گرفت.

مختاری با بیان اینکه ایران جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته و از فتنه‌های مختلف داخلی عبور کرده است، اظهار کرد: این فتنه‌ها امروز از ایران کشوری مقتدر و قدرتمند ساخته است.

وی با اشاره به شکست داعش و فتنه‌های دشمنان، بیان کرد: رسانه‌های استکبار دروغ پراکنی کرده که مباید به آنان اعتماد کرد بلکه باید به نظام اسلامی اعتماد کرد که جان و مال و ناموس مردم را پاس داشته و امنیت در کشور برقرار می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند به افرادی که با جهالت برای جنایات داعش فضاسازی می‌کنند خواست از این مسیر غلط برگشته و توبه کنند.

وی، تقابل استکبار با انقلاب اسلامی را موضوعی قدیمی خواند و گفت: انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی و تفکر توحیدی را مطرح و پایه‌های تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری کرد و امروز فرهنگ ناب توحیدی و اسلامی بر تفکر مادی غرب در منطقه غالب بوده و در صحنه‌های مختلف آنان را شکست دادیم.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه مستکبران و مزدوران آنان بدانند ما منتظر طلوع دولت مهدوی هستیم، اظهار کرد: عهد می‌بندیم که تا ظهور حضرت مهدی(عج) تا آخرین نفس پای این انقلاب و نظام اسلامی بیایستیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اصلی جنگ رسانه بوده و دشمن با غول رسانه‌ای که در اختیار دارد پیوسته دروغ پراکنی و واقعیت‌ها را تحریف می‌کند، ادامه داد: رژیم پهلوی نوکر انگلیس و امریکا بود و از نظر پیشرفت و اقتصاد اکثر مردم گرفتار و از حداقل‌ها محروم‌ بوده و فساد سیستماتیک حاکم بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به گذشته سیاه و محرومیت مردم از امکانات در قبل از انقلاب، افزود: اگر انقلاب اسلامی صدمه ببیند ایران تجزیه خواهد شد و استکبار می‌تواند منابع کشور را چپاول و دین مردم را پایمال کند.

مختاری تصریح کرد: کشور در شرایط فعلی بیش از گذشته نیاز به اتحاد و انسجام اجتماعی دارد چراکه گذشته ایران بسیار سیاه بود و آینده نیز بدون انقلاب اسلامی که به خواست مردم پیروز شد، سیاه‌تر از گذشته خواهد بود.

وی بیان کرد: وظیفه امروز ما اتحاد و انسجام با محوریت ولایت فقیه برای حفظ استقلال کشور و اسلام بوده و باید مسئولان با جدیت مشغول به خدمت به مردم باشند تا اعتماد از دست رفته مردم بازگردد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه با شهدا عهد می‌بندیم که راه آنان را تا ظهور دولت یار ادامه دهیم، یادآور شد: امروز با وجود مسائل و مشکلات، شرایط با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان این انقلاب به کشور تجاوز کنند.

انتهای پیام
captcha