اجرای ۱۳۰ طرح پیشگیری از اعتیاد در اردبیل
کد خبر: 4094010
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

اجرای ۱۳۰ طرح پیشگیری از اعتیاد در اردبیل

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اجرایی شدن بیش از ۱۳۰ طرح پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته گفت: در نیمه اول سال‌جاری نیز ۴۵ طرح پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اجرا شده و تا پایان سال جاری نیز طرح‌های دیگری در دستور کار است.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، در کارگاه آموزش مربیان پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان با اشاره به اجرایی شدن بیش از ۱۳۰ طرح پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته اظهار کرد: در نیمه اول سال‌جاری نیز ۴۵ طرح پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اجرا شده و تا پایان سال جاری نیز طرح‌های دیگری در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح «پازک» که به معنی پیشگیری از اعتیاد کودکان و زنان است، از ظرفیت مربیان محلات استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: این طرح با شرکت کارشناسان بهزیستی استان‌های قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: گرفتاری برخی خانواده‌ها در دام اعتیاد تاسف‌آور است و باید مبارزه با اعتیاد به سمت مردمی شدن پیش برود و دولت مردمی نیز همین رویکرد را دارد و تسهیلگران و مربیان، جزو بدنه مردمی بهزیستی هستند.

رضایی ادامه داد: به حوزه پیشگیری از اعتیاد نگاه تشریفاتی نداریم بلکه با نگاه تخصصی و علمی حاکم درصدد هستیم تا سازمان‌های مرتبط دیگر نیز درگیر مشکلات ناشی از مواد مخدر نشوند.

رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این کارگاه، اینگونه نشست‌های علمی را نوعی تجربه‌نگاری برای تبادل نظر بین کارشناسان دانست و افزود: امیدواریم تصمیمات مبتنی بر داشته‌های علمی در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد مفید باشد.

انتهای پیام
captcha