تأمین مربیان طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراکز بهداشت خوزستان
کد خبر: 4093790
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

تأمین مربیان طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراکز بهداشت خوزستان

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: یکی از برنامه‌های نهاد، همکاری با معاونت بهداشت دانشگاه در تامین مربیان طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و معرفی آنها به مراکز بهداشت است.

کلاس های مراکز بهداشتمریم بلوربر، مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: یکی از برنامه‌های ما در نهاد، همکاری با معاونت بهداشت دانشگاه در تامین مربیان طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و معرفی آنها به مراکز بهداشت است.

وی با بیان اینکه این طرح از سال 98 و با هدف کاهش موارد طلاق آغاز شده است، افزود: تاکنون مصاحبه حدود 400 مربی این طرح توسط نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز انجام شده است.

بلوبر ادامه داد: مربیانی که بعد از انجام مصاحبه تایید می‌شوند، به مراکز بهداشت و کلاس‌هایی که ویژه زوجین برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مربیان این طرح در حوزه‌ احکام، اخلاق، حقوق، روانشناسی و بهداشت ازدواج به صورت جداگانه توسط حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، دادگستری و سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند.  

انتهای پیام
captcha