انقلاب اسلامی اجازه کوچک‌ترین نگاه نامحرم به کشور را نمی‌دهد
کد خبر: 4093314
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

انقلاب اسلامی اجازه کوچک‌ترین نگاه نامحرم به کشور را نمی‌دهد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در رزمایش اقتدار در منطقه ارس آخرین توانمندی‌های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند که این انقلاب اجازه کوچک‌ترین نگاه نامحرم به کشور را نمی‌دهد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۸ مهرماه، در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار سپاه پاسداران در منطقه ارس و در حوزه استان اردبیل اظهار کرد: در حالی بخش اول رزمایش اقتدار سپاه به پایان رسید که نیروهای حاضر در این رزمایش سعی کردند تا صلابت و اقتدار خود را در دفاع از مرزها و کیان اسلامی به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: این رزمایش با شعار «ما قوی هستیم» در منطقه عمومی دشت مغان برگزار شد تا نیروهای واکنش سریع در مقابله با عملیات غافلگیری دشمن با به حرکت درآوردن تکاورها و همچنین بالگردها و هواپیماها دشمن فرضی را زمین‌گیر کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در این رزمایش آخرین توانمندی‌های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند که این انقلاب اجازه کوچک‌ترین نگاه نامحرم به کشور را نداشته باشد.

محمدی اصل افزود: در کنار برگزاری رزمایش در بخش رزمی، دفاعی و تأمین امنیت مناطق مرزی، در حوزه فعالیت‌های بسیج سازندگی نیز سعی شد تا خدمت‌رسانی به ساکنان مناطق مرزی انجام شود.

وی از آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان به همت بسیج سازندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: به عشق ۷۲ تن از شهدای نینوا، آبرسانی به ۷۲ روستا به یومن برگزاری این همایش در روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی ۹۰۰ خانه محروم در حال احداث است که از این تعداد ۴۶ خانه به مناسبت برگزاری این رزمایش در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی توزیع هفت هزار بسته فرهنگی را در حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده یادآور شد و بیان کرد: سه هزار بسته معیشتی نیز به ارزش هر کدام ۸۰۰ هزار تومان توزیع شده و تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

محمدی اصل از آسفالت‌ریزی جاده ۱۶ روستا خبر داد و اظهار کرد: گروه‌های پزشکی سپاه استان با حضور در مناطق مرزی رود ارس، اصلاندوز و اسلام‌آباد سعی کردند تا توزیع داروی رایگان و خدمات درمانی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در ایام برگزاری این رزمایش نیروهای خدمات‌رسان بسیج سازندگی در مناطق روستایی و عشایری محروم شمال استان حاضر شده و در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، واکسیناسیون دام عشایر و روستاییان را به صورت رایگان انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: این رزمایش در کنار نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح، رأفت و مهربانی آنها را نسبت به همنوع نشان داده و در حقیقت ثابت کرد که نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم هستند تا از امنیت و آرامش این کشور و ملت دفاع کنند.

انتهای پیام
captcha