احداث اردوگاه راهیان‌نور؛ اقدامی ماندگار برای ترویج مکتب شهید سلیمانی
کد خبر: 4093159
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

احداث اردوگاه راهیان‌نور؛ اقدامی ماندگار برای ترویج مکتب شهید سلیمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر تسریع روند احداث اردوگاه دانش‌آموزی راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی به عنوان اقدامی ماندگار در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار تأکید کرد و گفت: برای تکمیل این اردوگاه نیازمند همکاری و مشارکت همه نهادهای دولتی و غیر‌دولتی هستیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشستی با رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام رهبری «شهید سلیمانی یک مکتب است» و برای این مکتب باید مدرسه‌ای تاسیس شود که اردوگاه دانش‌آموزی راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی می‌تواند مدرسه شهید سلیمانی برای ایجاد سواد چند بعدی و تربیت نسلی تمام ساحتی باشد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شب‌های هفته مقاومت در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار زائر در کرمان داشتیم لذا به یک اردوگاه مجهز نیاز داریم که سطح آن باید بالاتر از اردوگاه باشد افزود: برای ساخت این اردوگاه زمینی به مساحت ۷۹ هکتار اختصاص یافته و تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آغاز عملیات ساخت اردوگاه راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی اختصاص یافته است.

رضایی با تقدیر از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عملیات زیر سازی این اردوگاه به همت سپاه ثارالله آغاز شده و در یک سال آینده یکی از فازهای این اردوگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه احداث اردوگاه دانش‌آموزی راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار در جامعه است گفت: برای تکمیل این اردوگاه بین‌المللی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که جهت تامین آن نیازمند تعامل، همکاری، همفکری و مشارکت همه مردم، نیروهای مسلح و نهادهای دولتی و غیر‌دولتی هستیم.

یادآور می‌شود، پیشنهاد ساخت اردوگاه دانش‌آموزی راهیان‌نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در تاریخ ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح و مصوب شد.

عملیات ساخت بزرگترین اردوگاه دانش‌آموزی در کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز تولد این شهید بزرگوار با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

انتهای پیام
captcha