انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال شود
کد خبر: 4092966
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال شود

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال می‌شود گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال شود

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش، امروز، 27 مهر، در دیدار با خانواده شهید سید علی زرگر در سمنان،  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقشی مهم در بصیرت‌افزایی و انتقال مفاهیمی مانند ایثار و شهادت به نسل امروز دارد گفت: انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و خانواده شهیدان با اهداء بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار عظیمی را انجام دادند.

محمودزاده با تأکید بر اینکه  برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند نوشتن نامه، سرودن شعر در وصف شهدا و یا برگزاری یادواره شهدا به منظور اقناع و تبیین نسل امروز از آرمان‌های انقلاب اسلامی مورد توجه باشد اظهار کرد: آسیب دانش‌آموزان نشان از غفلت در حوزه تربیتی است که در زمینه تربیتی نگاه ویژه به این مقوله ضروری است.

رییس توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه غفلت در دولت سیزدهم پذیرفتنی نیست یادآور شد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی همراه آموزش و پرورش برای رفع غفلت‌ها باشند.

انتهای پیام
captcha