کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود
کد خبر: 4092722
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
به همت اداره تبلیغات اسلامی دالاهو؛

کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو از برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: دشمنان این آب و خاک برنامه‌های ویژه برای افزایش آسیب‌های اجتماعی بین جوانان و نوجوانان ایجاد کرده‌اند تا ذهنیت یأس و ناامیدی را در بین آنان القا کنند از این رو نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌ها در این شهرستان اقدام شد.

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی تبلیغات اسلامی دالاهو

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که امروز در کارگاه‌های آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم در موضوع تربیتی و مسئله تربیت همچنین آگاهی نسبت به آسیب‌های اقشار نوجوان و جوان است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: دشمن رویکرد و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای افزایش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار نوجوان و جوان ایجاد کرده تا ذهن آنان را از یأس و ناامیدی پر کند تا این ذهنیت در بین آنان القا شود.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به برخی از اهداف کارگاه آموزشی یاد شده، گفت: با داشتن برنامه‌های صحیح و برنامه‌ریزی درست و مطلوب می‌توان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مقابله کرد و این امر می‌طلبد تا همه دلسوزانه پای کار بیایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو بیان کرد: دشمنان بر روی روان جوانان ما کار کرده‌اند و این موضوع نیازمند تبیین است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش مهمی در این رابطه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نسل جوان دچار خلاء است و باید در راستای رفع آن گام برداشت، افزود: امروز خانواده‌ها باید مراقب توطئه دشمنان علیه جوانان و نوجوانان خود باشند و آنان را نسبت به مسائل آگاه کنند تا شاهد آسیب‌های بیشتر اجتماعی در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام
captcha