تخصیص سهمیه مسابقات سراسری قرآن به برگزیدگان «مدهامتان»
کد خبر: 4089805
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

تخصیص سهمیه مسابقات سراسری قرآن به برگزیدگان «مدهامتان»

رئیس ستاد عالی مسابقات قرآن از تخصیص سهمیه مستقیم به رتبه‌های نخست رشته قرائت و حفظ کل پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس ستاد عالی مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، حمید مجیدی‌مهر، رئیس ستاد عالی مسابقات قرآن و رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه شامگاه سه‌شنبه، 12 مهرماه در مراسم افتتاحیه مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» که در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد، گفت: رتبه‌های اول رشته قرائت و حفظ کل قرآن در بخش بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات مدهامتان، سهمیه مستقیمی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن جمهوری اسلامی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن کار سخت و دشواری است، افزود: این مسئله را تنها کسی می‌داند که در آن جایگاه برگزارکننده مسابقات قرآن قرار بگیرد. البته من هم افتخار این را دارم که روزی شرکت‌کننده مسابقات قرآن مدهامتان بودم.

مجیدی‌مهر با یادآوری خاطراتش از زمانی که متسابق بوده است، به برخی از ویژگی‌های تنی چند از قهرمانان قرآنی کشورمان که هم در عرصه تلاوت قرآن در کشور و عرصه بین‌الملل خوش درخشیده‌اند و هم در جایگاه اخلاق قرآنی اشاره کرد و گفت: قهرمانان قرآنی اخلاق‌مدار هستند و این مسئله را به خصوص در یکی از مسابقات بین‌المللی کشورمان مشاهده کردیم و رفتاری که نماینده ما نشان داد، باعث شد تا به دنیا ثابت شود، جمهوری اسلامی پرچمدار صلح و عدالت در دنیاست.

رئیس ستاد عالی مسابقات قرآن با بیان اینکه بحمد الهی خط ایثار و اخلاق‌مداری همچنان در میان قهرمانان قرآنی ما ادامه دارد، از جوانانی که به تازگی در عرصه قرآن ورود کرده‌اند، خواست تا این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha