ویژه برنامه «هیئت شهدای گمنام مساجد کردستان» در دزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4088957
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

ویژه برنامه «هیئت شهدای گمنام مساجد کردستان» در دزلی برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه هیئت شهدای گمنام مساجد استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای دزلی شهرستان سروآباد خبر داد.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 9 مهرماه در نشست مجازی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: این ویژه برنامه روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای دزلی شهرستان سروآباد با حضور اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این ويژه برنامه در روستای دزلی افزود: محل دفن سیزده نفر از اصحاب جلیل القدر پیامبر(ص) در این روستا، قدمگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این روستا، وجود یادمان شهدای جنگ تحمیلی، وجود گلزار شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، وجود دو باب مسجد در این روستا و شرف حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده معظم شاهد، جانباز، رزمنده در این روستای صفر مرزی از جمله ویژگی های روستای دزلی است که باعث شد این ويژه‌برنامه در آن برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این برنامه خبر داد و بیان کرد: این مراسم به همت ستاد فهمای استان و با تجلیل از سه نفر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و از اعضای پیشمرگان مسلمان کُرد که دارای سابقه ایثارگری هستند، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی پیش‌بینی شده است.

وی در پایان یادآور شد: اعضای کانون‌های مساجد استان، مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان سپاهی و انتظامی و ائمه جمعه و جماعت در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha