یک دوم بودجه‌های قرآنی به بخش مردمی اختصاص یابد
کد خبر: 4088582
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
طلائی پیشنهاد داد:

یک دوم بودجه‌های قرآنی به بخش مردمی اختصاص یابد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با اشاره به مشکلات مالی تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی خواستار تخصیص یک دوم بودجه‌های قرآنی کشور به این بخش شد و گفت: در کنار بخش دولتی باید بخش مردمی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

مرتضی طلائی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشورمرتضی طلائی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در حاشیه گردهمایی مدیران عامل تشکل‌‌های قرآنی کشور در شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: حدود سه هزار مؤسسه قرآنی و هفت هزار خانه قرآنی در کشور داریم که توسط اتحادیه‌های استانی اداره می‌شوند.

وی افزود: نحوه تدوین سند چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی برای تشکل‌های قرآنی کشور به صورتی که قابل اجرا باشد در نشست فصلی مورد توجه ما قرار دارد.

طلایی تاکید کرد: بخش مردمی قرآنی مورد بی‌مهری دستگاه‌های اجرایی قرآنی کشور قرار دارند و سال گذشته یک ریال بودجه به موسسات قرآنی مردمی تعلق نگرفت.

وی ادامه داد: سپردن امور به مردم در حوزه های قرآنی نتایج مطلوبی دارد و مسئولان باید به این مهم توجه کنند و یک سال است نتوانسته‌ایم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار داشته باشیم و امیدواریم با برگزاری این مجمع بتوانیم با برنامه‌های علمی و مدیریت‌های نوین مورد توجه دستگاه‌های کشور قرار بگیریم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور اظهار کرد: یک دوم بودجه قرآنی کشور باید به بخش مردمی اختصاص یابد و در کنار بخش دولتی باید بخش مردمی نیز مورد توجه قرار بگیرد که از دولت انقلابی و ولایت مدار این موضوع را خواستاریم زیرا زبان قرآن بهترین موصوعات فردی و اجتماعی را در کشور تبیین می کند.

طلائی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های قرانی در فارس گفت: استان فارس از استان‌های فعال کشور و از موتورهای محرکه فعالیت‌ها و تشکل‌های قرآنی به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha