حاکمیت تفکر بسیجی فتنه جدید دشمن را خنثی کرد
کد خبر: 4088422
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حاکمیت تفکر بسیجی فتنه جدید دشمن را خنثی کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در حوادث اخیر و در فتنه‌هایی که آمریکا به روال چهل ساله اخیر در ایران اسلامی ایجاد کرد، با لطف و عنایت الهی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، حاکمیت تفکر بسیجی، هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه‌ها خنثی شد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش اسطوره‌های مقاومت که به منظور تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد امروز، 6 مهرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه دشمنان شرق و غرب ایستادند و عقب نشینی نکردند، تصریح کرد: امروز نیز این ملت در برابر همه دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب به اهداف بلندی رسیده‌ایم، گفت: همچنان در حال دفاع هستیم و دشمنان زخم خورده انقلاب امروز ناراحتند چون عظمت و استقلال کشور را برنمی‌تابند.

سردار شاهکوهی با گریزی به دوران قبل از پیروزی انقلاب و وابستگی کشورمان به دیگر کشورها گفت: اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب، امام راحل و شهدا و نظام اسلامی از یوغ استعمار و بردگی به عزت و استقلال رسیده است، برای دشمن قابل تحمل نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در فتنه کنونی، ۲۶۰ شبکه دنیا به صورت شبانه روزی حوادث رخ داده را با حداکثر بزرگنمایی و به صورت وارونه منعکس کردند، افزود: در این فتنه جدید هدف دشمنان براندازی نظام و جوانان و نوجوانان بود، لذا شاهد بودیم که مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی فتنه جدید دشمن را خنثی کرد، گفت: در حوادث اخیر و در فتنه‌هایی که آمریکا به روال چهل ساله اخیر در ایران اسلامی ایجاد کرد، با لطف و عنایت الهی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، حاکمیت تفکر بسیجی، هوشیاری و بصیرت مردم باعث شد بار دیگر دشمنان نظام شکست بخورند.

انتهای پیام
captcha