تقویت تفکر توانستن؛ مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس
کد خبر: 4087793
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

تقویت تفکر توانستن؛ مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تقویت تفکر «ما می‌توانیم» از دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز دوم مهرماه در جریان بازدید از قرارگاه پدافند هوایی قائم آل محمد (عج) منطقه شرق که به مناسبت هفته دفاع مقدس رقم خورد، ضمن تبریک این ایام، رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را قابل تحسین خواند.

وی توانمندی، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه تجهیزات دفاعی و نظامی را حاصل و نتیجه همین تفکر ما می‌توانیم عنوان کرد و ادامه داد: تقویت تفکر «ما می‌توانیم» از دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مجموعه پدافند هوایی، پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی و راداری را در اختیار دارد، یادآور شد: بیشترین میزان تجهیزات راداری حوزه پدافند هوایی کشور، تولید داخل و بومی است.

قناعت بیان کرد: تجهیزات دفاعی و نظامی تولید داخل به لحاظ کیفیت، قابلیت رقابت با تولیدات کشورهای پیشرفته دنیا را دارد.

وی به تشریح دیگر دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: مهمترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح در آن ۸ سال، امنیت پایدار کشور است؛ در حالی که کشورهای منطقه در جنگ و ناامنی به سر می‌برند اما تعدی و تجاوز به ایران به ذهن هیچکدام از دشمنان ایران، خطور نمی‌کند.

استاندار خراسان‌جنوبی در این برنامه به همراه فرمانده ارشد نظامی آجا، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق و جمعی از مدیران، ضمن عرض خدا قوت و تبریک هفته دفاع مقدس به کارکنان مجموعه، از امکانات خودرویی و لجستیکی منطقه نیز بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha