توزیع هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه
کد خبر: 4086843
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

توزیع هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه

جانشین فرمانده سپاه ارومیه گفت: یک هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود.

سرهنگ صفر باباپور جانشین فرمانده سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صفر باباپور، جانشین فرمانده سپاه ارومیه ۲۹ شهریور در نشست خبری که سالن جلسات سپاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است، که در اعصار و قرن‌های متمادی می‌توان از آن الگوبرداری کرد.

وی به اجرای یک هزار ۷۰۰ برنامه در قالب ۲۶ عنوان مختلف در سطح ارومیه اشاره کرد و گفت: آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت فردا صبح در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد، که در این مراسم باشکوه از ۷۰۰ نفر تجلیل به عمل می‌آید.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به حضور گردان‌ها در رژه نیروهای مسلح، گلباران شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، یادواره شهدا و آبروی محله، افتتاح پروژه‌های عمرانی، توزیع ۲۲ سری جهیزیه، مسابقات فرهنگی و ورزشی و فعالیت گشت‌های رضوی برای برقراری امنیت اشاره کرد.

وی از توزیع یک هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خبر داد.

باباپور اجرای برنامه «هر پایگاه یک شهید» توسط یک هزار پایگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha