خدمت به محرومان با ایده‌های جدید رسالت امروز کمیته امداد است
کد خبر: 4083892
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

خدمت به محرومان با ایده‌های جدید رسالت امروز کمیته امداد است

استاندار لرستان گفت: امروز کمیته امداد به شکل و ایده‌های جدید خدمات به محرومان جامعه توجه دارد، به‌طوری‌ که علاوه بر مستمری، مهارت‌آموزی، ساخت مسکن و رفع مشکل بیکاری را نیز پیگیری می‌کند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۶ شهریور در جلسه شورای مسکن لرستان که با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل نهادهایی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف خدمت‌رسانی به محرومان است.

وی با اشاره به اینکه شکل‌گیری نهادهای انقلاب دارای مبنای فکری و اعتقادی است، بیان کرد: خدمات کمیته امداد در کنار ساختار اداری آن مزین به مبنای اعتقادی و ارزشی است.

زیویار با اشاره به اینکه نهاد کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است که معمار آن مرجعیت دینی است، به وجود نوآوری و تنوع خدمات کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: امروز کمیته امداد به شکل و ایده‌های جدید خدمات به محرومان جامعه توجه دارد، به‌طوری‌ که علاوه بر مستمری، مهارت‌آموزی، ساخت مسکن و رفع مشکل بیکاری را نیز پیگیری می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به استفاده دولت از کمترین فرصت‌ها برای کمک به محرومان، افزود: لرستان در پیگیری طرح نهضت ملی مسکن رتبه سوم را دارد اما تا حصول و در نتیجه باید بستر کار فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس در سفر به لرستان ساخت پنج هزار مسکن برای محرومان را تعهد داده است، یادآور شد: زمینه و بستر و طراحی‌هایی در استان انجام می‌شود و منعی در این راستا وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha