مراسم کلنگ زنی‌ ساخت خانه عالم در بخش بهاران برگزار شد
کد خبر: 4083404
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

مراسم کلنگ زنی‌ ساخت خانه عالم در بخش بهاران برگزار شد

مراسم کلنگ زنی ساخت خانه عالم با عنوان «طرح تعالی و تکریم از مبلغین» با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، نماینده مجلس، سرپرست بخشداری و گروه‌های جهادی روز گذشته، ۱۳ شهریور در روستای میرمحله بخش بهاران برگزار شد.

آئین کلنگ زنی ساخت خانه عالم در روستای میرمحله بخش بهارانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم کلنگ‌‌زنی خانه عالم با عنوان «طرح تعالی و تکریم از مبلغین» با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، نماینده مجلس، سرپرست بخشداری و گروهای جهادی روز گذشته، 13 شهریور در روستای میرمحله بخش بهاران برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا‌زاده، امام‌جمعه بخش بهاران در آیین کلنگ‌زنی ساخت خانه عالم گفت: به برکت خانه عالم فضای معنوی، سیاسی و فرهنگی در این روستا رونق خواهد گرفت.

امام‌جمعه بخش بهاران با بیان‌ اینکه استقرار یک روحانی در این خانه عالم برای پیگیری مشکلات روستا و برگزاری محافل و مجالس مذهبی نقش مهمی خواهد داشت، افزود: ساخت‌ خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ايجاد كرده و توسعه آن در مناطق مختلف روستايی و ماندگاری روحانيان سبب غنای چهره دينی و تربيت اسلامی در روستاها شده است.

حجت‌الاسلام رضا‌زاده با بیان اینکه مهم‌ترين هدف ساخت خانه‌های عالم ترويج و تبليغ فرهنگ دينی و احكام اسلامی است، افزود: این اقدام می‌تواند زمينه مناسبی را برای ارتباط چهره به چهره مردم با روحانيان فراهم و همچنين از هرگونه نيرنگ دشمن عليه فرهنگ و اعتقادات مذهبی ملت ايران جلوگيری كند.

انتهای پیام
captcha