دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در فردوس آغاز شد
کد خبر: 4082986
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در فردوس آغاز شد

دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان فردوس همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آغاز شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ پاسدار محمد فاطمی‌نسب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس، شب گذشته، ۱۲ شهریورماه در مراسم دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان گفت: در این مرحله که به‌مناسبت اجلاسیه ملی جهادگران برگزار می‌شود، یک هزار و ‌۲۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۹۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های این مرحله در راستای مشارکت‌های مردمی در اجلاسیه ملی جهادگران هزینه شده است، افزود: در این ۱۲ مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان اقلام مختلف از قبیل جهیزیه، کمک میعشتی و بسته بهداشتی توزیع شده است.

مهدی روشن، فرماندار فردوس نیز در این مراسم گفت: از زمانی که ایده برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در تهران مطرح شد، به معنای واقعی کار جهادی در استان و شهرستان صورت گرفت. مهمترین اقدامی که اجلاسیه می‌توانست برای ما داشته باشد، وارد کردن روحیه جهادی به بدنه شهرستان بود.

وی یادآور شد: در مدت یک ماه به آغاز اجلاسیه ملی جهادگران، مردم و مسئولان منطقه، کار بزرگ ملی را رقم زدند به‌طوری که هیچ‌ وقت شهرستان فردوس با ۵۰ هزار نفر جمعیت با شرایط زیرساختی و امکانات محدود، برگزاری این اجلاسیه ملی را در توان خود نمی‌دید اما به لطف خدا با کمترین دغدغه انجام شد.

انتهای پیام
captcha