15 یادواره شهدای محلات در خرم‎آباد برگزار شد
کد خبر: 4082806
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

15 یادواره شهدای محلات در خرم‎آباد برگزار شد

مسئول هیئت وصل حضرت زهرا(س) خرم‌آباد گفت: تاکنون 15 یادواره شهدا در محلات مختلف خرم‎آباد به همت این هیئت برگزار شده است که برگزاری این یادواره‌ها تا اربعین امام حسین(ع) ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسین محمودی، مسئول هیئت وصل حضرت زهرا(س) خرم‌آبادحجت‌الاسلام حسین محمودی، مسئول هیئت وصل حضرت زهرا(س) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای محلات از سوی این هیئت گفت: تاکنون 15 یادواره شهدا در محلات مختلف شهر خرم‎آباد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از جمله این یادواره‌ها می‎توان به یادواره شش شهید محله ناصرخسرو، یادواره شهید مدافع وطن رشید سپهوند، یادواره شهدای منطقه رازی، شهرک پارسیلون، علوی اشاره کرد، افزود: همچنین یادواره شهید سیدنورخدا موسوی واقع در کوی بابک، یادوراه شهید علی پرورش در منطقه سپاهان شصت متری، یادواره شهید قاسم نظرزاده در منطقه شهرک پارسیلون و یادواره شهید محمدحسین عباس‌زاده در منطقه پاپی‌خالدار خرم‎آباد را تاکنون داشته‌ایم.

مسئول هیئت وصل حضرت زهرا(س) خرم‌آباد اضافه کرد: امشب نیز یادواره شهید محمد امیدی‎فر از شهدای دهه کرامت لرستان را در منطقه گلدشت خرم‎آباد خواهیم داشت.

محمودی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ شهدای محله تا اربعین امام حسین(ع) ادامه دارد و هر شب یکی از محلات خرم‎آباد شاهد برگزاری این یادواره است، گفت: در نظر داریم این برنامه را در سایر شهرستان‌های لرستان نیز اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha