برای جلوگیری از تخلفات، مدیران پاکدست را انتخاب کنید
کد خبر: 4082618
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
آیت‌الله سبحانی:

برای جلوگیری از تخلفات، مدیران پاکدست را انتخاب کنید

یکی از مراجع معظم تقلید شیعه در قم خطاب به وزیر صمت گفت: اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی همچون فولاد مبارکه نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید شیعه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید شیعه صبح امروز جمعه ۱۱ شهریور در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم، این وزارتخانه را با سایر وزارتخانه‌ها بسیار متمایز دانست و افزود: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیاز‌های اساسی و نیاز‌های کلان کشور را بر عهده دارد لذا باید تلاش بیش از پیش داشته باشد.

ایشان به کارگیری نیرو‌های متعهد مؤمن و پاکدست را در پست‌های این وزارتخانه بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: باید مراقب بود افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به کارگیری نشوند.

این مرجع تقلید ادامه داد: تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است که شاید در شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز چنین تخلفاتی وجود داشته باشد.

ایشان یادآور شد: اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

آیت‌الله سبحانی افزود: اگر مدیر و کارمندی تخلفش محرز شده نباید به جای برخورد، او را در سایر مناسب و مدیریت‌ها منصوب کنیم بلکه او را باید عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند که در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود.

انتهای پیام
captcha