دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» در استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4082415
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
با حضور استاد بهرام‌پور؛

دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» در استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» در استان با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور خبر داد.

دوره تخصصی بیان تفسیر قرآن کریم

حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و اداره امور قرآنی این اداره ویژه طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، ائمه جماعات و اساتید قرآنی واجد شرایط در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام مرحله مقدماتی دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» از چهارشنبه، 9 شهریور ماه آغاز شده و تا رسیدن به حدنصاب حداقل 30 متقاضی ادامه دارد. برای حضور در دوره هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه و داشتن قدرت استنباط جدید از آیات قرآن را از شرایط ثبت‌نام متقاضیان دانست و اضافه کرد: اعطای مدرک معتبر از سازمان دارالقرآن و مؤسسه «آوای حق»، معرفی نفرات برتر به مراکز قرآنی و اعطای مجوز تأسیس مرکز قرآنی «نورالثقلین» از امتیازات شرکت در دوره است.

فراهانی با اشاره به اینکه این دوره مقدماتی است و به محض تکمیل ظرفیت برگزار می‌شود، مدت زمان برگزاری این دوره را 2 ماهه و روزهای پایانی هر هفته بیان کرد و افزود: دوره تکمیلی پس از برگزاری آزمون نهایی ویژه منتخبان این دوره در سال 1402 برگزار خواهد شد. همچنین برای این دوره با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی تخفیف ویژه 80درصدی در نظر گرفته شده و افراد فقط با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان ایکه افراد جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 086- 33409133 تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌نام نیز به آدرس https://WWW.tebyanmr.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha