جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4082181
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان زنجان برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در ۱۲ قالب خبری و رسانه‌ای در زنجان اجرا و اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی‌ماه برابر با روز بسیج رسانه برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش ایکنا از زنجان، هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ قالب خبری و رسانه‌ای، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، مقاله، تیتر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و رادیو برگزار می‌شود.

این جشنواره در ۱۱ موضوع عمومی و دو موضوع استانی شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، محیط و نشاط‌‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند‌آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دو موضوع بومی کشاورزی به‌عنوان صنعت پایه و تولیدات بودمی استان (خام‌فروشی معادن) برگزار خواهد شد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب ۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید از تاریخ ۱ فرودین ۱۴۰۰ تا ۱ آبان ۱۴۰۱ در یکی از رسانه‌های استانی مانند نشریات، روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و ... منتشر شده باشد.

شرکت‌کنندگان باید لینک اثر خود را ارسال کنند و درصورتی‌که لینک اثر ارسال نشود آثار داوری نخواهد شد. اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی‌ماه برابر با روز قشر بسیج رسانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha