برگزاری محفل انس با قرآن در مؤسسه اظهرالجمیل + عکس
کد خبر: 4080967
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

برگزاری محفل انس با قرآن در مؤسسه اظهرالجمیل + عکس

محفل انس با قرآن با حضور مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس، قاریان و گروه تعزیه‌خوان از سوی مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن ناطق شب گذشته با حضور سیدمهدی اسدزاده، مدیر مؤسسه نور امید سعادت و حجت‌الاسلام فرازی‌نیا، مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی، همچنین قاریان قرآن و گروه تعزیه‌خوان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از طرف سید‌مهدی اسدزاده، مدیر مؤسسه نور امید سعادت که زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی فعالیت می‌کند، سروش عظیمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد به عنوان معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی مرکز کاهش آسیب مشهد منصوب شد.

در حکم وی، وظایفی مانند، گسترش توسعه گفتمان قرآنی، برنامه‌ریزی و تدوین راهکارهای علمی جهت تحقق اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن و عترت، مشاوره‌های قرآنی، برنامه‌ریزی و حمایت از مددجویان مرکز و توانمند‌سازی آن‌ها در زمینه فعالیت‌های تخصصی، تبلیغ و ترویجی قرآن و عترت(ع) و راهبری فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین از دیگر موارد می‌توان به حمایت و نظارت بر توسعه آموزش عمومی قرآن و عترت(ع)، هماهنگی و تعامل کامل با حوزه قرآنی مراکز مشهد، فعال‌سازی نقش هماهنگ‌کنندگی و تسهیل‌گری مددجویان قرآنی، توسعه جلسات قرآنی مرکزمحور با همکاری امور مساجد و پایگاه بسیج و توجه به سبک زندگی و ایجاد انگیزه برای دستگاه‌های دولتی و عمومی و تشکل‌های مردمی جهت ایفای نقش در تبلیغ و ترویج آن اشاره کرد.

یادآور می‌شود، مؤسسه اظهرالجمیل به نشانی مشهد، خیابان گاز شرقی، نبش مقداد ۲۱ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha