جنبه‌های دینی و معنویت امام راحل سبب همراهی مردم با انقلاب شد
کد خبر: 4080259
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

جنبه‌های دینی و معنویت امام راحل سبب همراهی مردم با انقلاب شد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: جنبه‌های دینی و معنویت امام راحل بود که سبب همراهی مردم در ابتدای فعالیت‌های ضد رژیم ستمشاهی و در نهایت وقوع انقلاب اسلامی شد.

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، در دیدار مدیران خراسان‌شمالی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد که امروز به‌مناسبت آغاز هفته دولت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: رهبری امام خمینی(ره) بر مردم ایران بود که سبب خروج شاه از کشور و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی برگشتن به آرمان‌های انقلاب را سبب پیشرفت و توسعه کشور دانست و افزود: اگر اکنون می‌خواهیم به پیشرفت و توسعه دست یابیم باید به آرمان‌های زمان انقلاب که ارکان آن هم مشخص است بازگردیم و به مردم توجه ویژه کنیم.

استاندار خراسان‌شمالی مردم، اسلام و رهبری را سه رکن آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه ما از جنس مردم هستیم و باید برای آن‌ها تمام تلاشمان را انجام دهیم تا مشکلات آنها برطرف شده و زندگی خوبی داشته باشند.

حسین‌نژاد بیان کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و حضور مردم نیز زمانی رسمیت یافت و مؤثر واقع شد که با رهبری امام راحل همراه شد و در سال ۵۷ نمود پیدا کرد.

استاندار خراسان‌شمالی حضور مقام معظم رهبری در نظام جمهوری اسلامی را مایه پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: دولت نیز تفویض خود را از رهبر معظم انقلاب می‌گیرد به همین دلیل است که همه ما مدیران می‌دانیم باید با نماینده ولی‌فقیه در استان برای تداوم راه انقلاب، همراه باشیم.

حسین‌نژاد ادامه داد: در دولت مدیرانی موفق هستند که نسبت به رهبری اعتقاد راسخ داشته و با اعتقاد قلبی نسبت به جایگاه ولی فقیه و ائمه جمعه تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هفته دولت به سمت توجه به تمام شهرهای استان پیش برویم و به‌سوی امیدبخشی حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha