یادواره شهدای مدافعین حرم در خرم‌آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4079650
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

یادواره شهدای مدافعین حرم در خرم‌آباد برگزار شد + عکس

یادواره شهدای مدافعین حرم با روایتگری سردار باقرزاده، همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خرم‌آباد برگزار شد.

یادواره شهدای مدافعین حرم در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، کانون مقاومت بسیج شهدای محرم ترک یادواره شهدای مدافعین حرم با روایتگری سردار باقرزاده، همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در خرم‌آباد برگزار کرد.

این یادواره امروز یک‌شنبه، سی‌ام مرداد با حضور جمعی از مدیران، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

در برگزاری یادواره شهدای مدافعین حرم سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و اداراتی ازجمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و دامپزشکی و حفاظت محیط زیست استان لرستان و... مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای والامقام است که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل‌الله و امنیت ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: خدمات و نام شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد از همه گروه‌های سیاسی صرف‌نظر از اختلاف سلیقه‌هایی که با هم دارند خواست تا ضمن انزجار از هتک حرمت به شهدای مدافع حرم و محکوم کردن آن، موضع خود را در حمایت از ساحت شهدای مدافع حرم برای فتنه‌گران اعلام کنند.

همچنین، سردار باقرزاده، همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: خدمات شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی گرانبها و عظیم است که ما باید همواره قدردان نقش بی‌بدیل شهدا در امنیت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز دشمن در کشور ما جولان می‌داد، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم سندی از مقاومت و ایثار در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هستند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان هم با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، سند هویت این مرز و بوم در مبارزه با جریان‌های تکفیری و فتنه گران داخلی هستند، اظهار کرد: بصیرت و حماسه آفرینی‌های شهدا ستودنی است و باید آثار خدمات شهدای گرانقدر به نسل جوان جامعه معرفی شود.

لازم به ذکر است، استان لرستان شش شهید والامقام در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) تقدیم اسلام نموده است.

انتهای پیام
captcha