جلسه هم‌اندیشی طرح‌های قرآنی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4079641
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

جلسه هم‌اندیشی طرح‌های قرآنی در گلستان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی ویژه طرح‌های قرآنی با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی و فعالان قرآنی روزگذشته، ۲۹ مرداد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

دیلم رئیس کارگروه قران و عترت فرهنگ و ارشاد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جلسه هم‌اندیشی ویژه طرح‌های قرآنی با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان قرآنی روز گذشته، 29 مرداد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد. 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این جلسه گفت: قرآن کتاب سعادت بشری است و ما هر چه بیشتر و بهتر به مفاهیم این کتاب الهی توجه نشان دهیم، زیست بهتری را تجربه خواهیم کرد.

دیلم با اشاره به اینکه هر چه آموزه‌های قرآنی در جامعه نهادینه شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود، افزود: رهبر معظم انقلاب بر گفتمان‌سازی قرآنی در جامعه تأکید فرموده‌اند و این نشان از اهمیت و جایگاه قرآن کریم است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: تشکیل جبهه فعالان قرآنی و شبکه‌های تربیتی بی‌شک در گام دوم انقلاب اسلامی باید مدنظر گرفته شود که برای تحقق آن مؤسسات قرآنی می‌توانند با طرح‌های خلاقانه و توسعه‌بخش گامی بلند برای نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه بردارند.

دیلم سپس با اشاره به اینکه در سال گذشته 29 طرح قرآنی در راستای جریان و جاری‌سازی مفاهیم قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت‌(ع) به تصویب رسید، گفت: در این جلسه مسئولان و کارشناس مدعو درباره طرح  اولویت‌دار مرتبط با موضوع کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام
captcha