برگزاری کارگاه‌های تربیت قرآنی ویژه مؤسسات بوشهر
کد خبر: 4079405
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

برگزاری کارگاه‌های تربیت قرآنی ویژه مؤسسات بوشهر

مدیرعامل اتحادیه قرآنی بوشهر از برگزاری سلسله کارگاه‌های تربیت قرآنی ویژه مؤسسات این استان خبر داد.

کارگاه‌ تربیت قرآنیمحمد ادیب‌نیا، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری سلسله کارگاه‌های تربیت قرآنی ویژه مؤسسات این استان با حضور رضا نجفی، حافظ کل قرآن، پژوهشگر و مدرس دانشگاه خلیج فارس از سوی اتحادیه قرآنی استان با همکاری مؤسسات خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون این کارگاه‌ها در مؤسسه نورالکوثر دوراهک از شهرستان دیر و مؤسسه حنان دلوار با همکاری خانه قرآن شهید سلیمانی برگزار شده و فردا نیز در مؤسسه قرآنی فاطر و مشکات چغادک برپا خواهد شد. مؤسسات دیگر نیز برای میزبانی این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه‌ قرآنی استان با بیان اینکه استقبال بانوان برای حضور در کلاس‌ها بیشتر بوده است، اظهار کرد: مناسب است تا زوجین در کلاس‌ها شرکت کنند تا اثربخشی مباحث در زندگی آنها بیشتر باشد. در این کارگاه انواع ارتباط شامل ارتباط والدین با فرزند، ارتباط مربی با قرآن‌آموز، انواع شیوه‌های ارتباطی زوجین با یکدیگر و ... بیان می‌شود.

وی گفت: امروز نیز جلسه وبیناری آموزشی و پرسش و پاسخ در برنامه «قرار» از طریق لینک https://gharar.ir/r/597d88ea در خصوص بیمه فعالان و مربیان قرآنی با حضور رضوانی، نماینده بیمه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار شد. در این استان تاکنون 150 نفر متقاضی بیمه شده‌اند.

یادآور می‌شود، کارگاه تربیت قرآنی فردا، 30 مردادماه از ساعت 17 تا 20 از سوی مؤسسه فاطر و مشکات چغادک در حسینیه شهید عاشوری چغادک برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند با شماره 09178720713 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha